خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه جلفا، مهمترین عامل حل مشکلات اقتصادی جامعه در برابر تحریم ها را اتکا بر توانمندی داخلی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۶۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی در نشست سیاسی و بصیرتی پایگاه حضرت ولیعصر(عج) روستای سیه سران، با اشاره به دسیسه های استکبار جهانی، ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دانست.

 وی گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ نظام اسلامی، بصیرت و حضور مردم در صحنه و پایبندی به ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب و رهبری، وحدت و همبستگی مردم ضامن بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

صادقی تکیه به توانمندی های داخلی را راه برون رفت از مشکلات دانست و تاکید کرد: امروز مسئولان نظام باید در راستای حل مشکلات کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی و برطرف ساختن مشکلات اقتصادی با رویکرد ایستادگی در برابر تحریم ها به توانمندی های داخلی تکیه کنند و با بهره گیری از ظرفیت جوانان نخبه و بسیجی که امروز سرآمد جوانان جهان در تمامی ابعاد علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی با اشاره به هدف دشمنان انقلاب، افزود: هدف دشمن این است که ملت ما را نا امید کنند و گاهی اوقات نیز از حمله نظامی بترساند و ما باید بی اهمیت به عملیات روانی دشمن و با اطمینان به یاری خدا و تدابیر پیامبر گونه رهبری انقلاب به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

صادقی در پایان با تاکید دوباره بر بیانیه مهم مقام معظم رهبری اظهار داشت: بیانیه گام دوم رهبری که بعنوان نقشه راه جوانان ترسیم شده است را بدون ترس از دشمن و با روحیه انقلابی و جهادی به پیش ببرید و انتظار کمک از سوی دشمنان که شامل آمریکا، اروپا و کشورهای مرتجع منطقه می باشند را نداشته باشید.

ارسال نظرات