توزیع ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی بین سیل‌زدگان لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: تاکنون ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی بین سیل‌زدگان لرستانی توزیع‌شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۴۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان اظهار داشت: مرحله دوم امدادرسانی‌ها به زیرساخت‌های سیل‌زدگان توجه دارد.

 

وی بابیان اینکه هم‌اکنون بسته‌های مواد غذایی در بین سیل‌زدگان لرستان توزیع می‌شود. افزود: همچنین بسته‌های اقلام ضروری و اسباب زندگی به‌زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان تصریح کرد: تاکنون ۲۵ هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی از قبیل پتو، موکت، ست ظروف و… بین سیل‌زدگان توزیع‌شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم امدادرسانی به سیل‌زدگان درزمینهٔ زیرساخت‌ها در دستور کار قرارگرفته است و از مردم و خیرین تقاضا داریم کمک‌های خود را در قالب تهیه اقلام ضروری مانند یخچال، تلویزیون، کولرآبی و گازی، لوازم خانه با توجه به آغاز فصل گرما در پل‌دختر و معمولان به دست ما برسانند.

 

رضایی عنوان کرد: یکسری از این اقلام توسط جمعیت هلال‌احمر آوری شده که با دستور استاندار لرستان به مناطق آسیب‌دیده از سیل ارسال و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

 

وی گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم اقلام ضروری و بسته‌های غذایی یک‌ماهه در سطح استان به‌ویژه در شهرهای پل‌دختر و معمولان بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان بابیان اینکه در جلسه‌های مکرری که به ریاست استاندار لرستان و با حضور  مدیرکل مدیریت بحران و رئیس بنیاد مسکن برگزار شد مصوب گردید که بسته‌های غذایی یک‌ماهه همراه با اقلام ضروری بین سیل‌زدگان توزیع شود؛ از مردم همیشه درصحنه خواسته می‌شود کمک‌های نقدی خود را به‌حساب ۹۹۹۹۹مفتوح نزد کلیه بانک‌ها کشور و یا با کد دستوری *۱۱۲#  برای سیل‌زدگان واریز نمایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات