فرمانده سپاه لنگرود با بیان اینکه حماسه سوم خرداد فصل مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت:بیش از ۴۰ برنامه در ایام حماسه سوم خرداد در شهرستان لنگرود برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۴۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ حسن فیضیان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های حماسه سوم خرداد اظهار کرد: این فتح طبق فرمایش امام راحل، فصل مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این ظفر مافوق اراده مادی و نشان دهنده امداد‌های غیبی است افزود: روز سوم خرداد گواهی می‌دهد که جوانان ایران اسلامی توانستند روحیه خودباوری را زنده کرده و دشمن را خوار و ذلیل و زبون سازند.

فرمانده سپاه لنگرود با بیان اینکه روز سوم خرداد روز ایثار، مقاومت، ایستادگی و پیروزی نام گرفته است تصریح کرد: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان است.

فیضیان با اشاره به اینکه با پیروزی عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ معادلات و محاسبات ابرقدرت‌های شرق و غرب در عرصه جنگ تحمیلی بر هم‌ریخت خاطرنشان کرد: با تغییر ماهیت جنگ و روند آن اراده ملت ایران بر اخراج کامل اشغالگران بعثی تحقق یافت و در پایان هشت سال دفاع مقدس این صدام و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن بودند که تسلیم خواسته‌های مشروع و حقانیت ملت ایران شدند.

فرمانده سپاه لنگرود بیان کرد: دفاع مقدس نشان داد اگر برابر جبهه دشمن دچار غفلت شد، باید خود را مهیای پذیرش تسلط دشمن بر سرزمین خود و تسلیم شدن برابر خواسته‌های آن ساخت.

وی افزود: تجربه تاریخی روز سوم خرداد نشان داد همواره باید با هوشمندی و مراقبت حرکت دشمن و بدخواهان نظام و ملت ایران را رصد و به ظرفیت‌سازی برای صیانت از کشور پرداخت تا دشمن خیال تجاوز را حتی در ذهن خود نپروراند.

فیضیان با بیان اینکه امسال نیز مانند سنوات قبل، برنامه‌های متعددی در شهرستان اجرا می‌شود گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز سوم خرداد بالغ بر ۴۰ برنامه است و اهم آن‌ها شامل: حضور در نماز جمعه، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح مسکن محرومین، افتتاح مکان چند پایگاه مقاومت بسیج، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده‌های آنان و... می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات