مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: سازمان بسیج مداحان بالغ بر 500 شهید مداح را در دقاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از وطن تقدیم انقلاب کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۳۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی، مسئول سازمان بسیج مداحان کشور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی  برای تمرین بندگی در 11 ماه دیگر است.

 
وی با اشاره به این مطلب که بسیج مداحان از سال ۸۸  در کنار سایر اقشار مقاومت بسیج فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: هریک از اقشار بسیج با اهداف متفاوتی در سطح استانها راه اندازی شده اند، که از مهم ترین اهداف تشکیل بسیج مداحان می توان به توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی، تقویت آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام، اجرای تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، جذب و آموزش مداحان برای تحقق بسیج چند میلیونی، ارتقای معرفت دینی و مبارزه با جریان‌های افراطی اشاره کرد.

سرهنگ ارجونی  با اشاره به این مطلب که دشمن در حوزه فرهنگی، دینی و مذهبی فعالیت های خود را انجام داده و در دست اقدام دارد، بیان کرد:  جامعه مداحان به عنوان یک جامعه تاثیر گذار در اجتماع با تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی، فرهنگ دفاع از انقلاب را در بین مداحان زنده می کند.
 
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه پاسداران  در ادامه شناسایی و پرورش کادر تراز انقلاب در قشر مداحان را یکی دیگر از اهداف راه اندازی این سازمان دانست و تصریح کرد: تبیین اهداف رهبر معظم انقلاب به صورت عملیاتی در استانها و در بین ستایشگران و شعرای آ به منظور معنویت افزایی و مقابله با جریانهای افراطی از رسالت های مهم این نهاد مردمی و انقلابی است.
 
این مسئول گفت: بیش از  ۳۰۰ عنوان برنامه در سالجاری توسط سازمان بسیج مداحان در کشور برنامه ریزی و تدوین شده است که برگزاری کارگاههای تعلیم و تربیت، اجرای نشست های روشنگری و بصیرت افزایی،  آموزش اعضای تحت پوشش و حمایت از آثار فرهنگی، آموزشی و تربیتی فاخر در حوزه اهل بیت(ع)  از مهمترین برنامه‌های سازمان مداحان کشور محسوب می‌شود.
 
سرهنگ ارجونی در پایان خاطر نشان کرد:  تشکیل هیات اندیشه ورز و برگزاری دوره آموزشی برای نشست‌های خانگی بانوان و تدوین و چاپ کتاب روضه‌های قرآنی را از دیگر برنامه های در دست اجرای این نهاد انقلابی در سال جاری دانست.
 
شایان ذکر است سازمان بسیج مداحان بالغ بر ۵۰۰ شهید مداح را در دقاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از وطن تقدیم انقلاب کرده است.
ارسال نظرات