صبح امروز در دفتر ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛
صبح امروز نشست مشترک شورای علمی اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی با رئیس و معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در محل دفتر ریاست این سازمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این جلسه که با حضور نجاتی، مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین برگزار گردید، تشریح و تبیین اهداف اندیشکده توسط مسئول سازمان و رئیس اندیشکده صورت پذیرفت.

نجاتی گفت: اندیشکده در راستای انتظار مقام معظم رهبری از اساتید و نخبگان علمی جامعه برای ورود عالمانه برای حل مسائل کشور تشکیل شده است و هدف اصلی آن کمک به مدیران و مسئولین اجرایی برای حل معضلات و مسائل کشور است.

در ادامه دکتر احمدی، رئیس اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی به بیان جزئیاتی از اندیشکده کشاورزی پرداخت و گفت؛  اندیشکده یک مرکز پژوهشی وتحقیقاتی نیست بلکه واسطه است بین تحقیقات علمی و اجرا تا بتواند با کمک اساتید ونخبگان علمی در دانشگاه بین المللی امام(ره) و اساتید سایر دانشگاه‌های استان  راهبرد نگاری نموده و برای مسائل کلان حوزه کشاورزی در استان راهکار ارائه نماید.

خانم مهندس خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی با استقبال از شکل‌گیری این اندیشکده و بیان بخشی از معضلات ومسائل استان در حوزه کشاورزی گفت: جلسه‌ای دیگر برای تکمیل مباحث و بررسی راه‌های تعامل با حضور مدیران و رئیس مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی تشکیل شود و از دیگر پیشنهادات ایشان همکاری اندیشکده با ستاد احیای دشت قزوین و کمک فکری و علمی اندیشکده به این ستاد بود.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید استان قزوین

 

استقبال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اندیشکده کشاورزی

استقبال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اندیشکده کشاورزی

ارسال نظرات