همزمان با شبهای ماه مبارک رمضان؛

ضیافت افطاری ایتام با حضور استاندار زنجان برگزار شد

استاندار زنجان شب گذشته با حضور در جمع100نفراز ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در فضایی صمیمی با آنان، روزه خود را افطار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،فتح اله حقیقی استاندار زنجان در حاشیه این ضیافت با ابراز خرسندی از این اقدام کمیته امداد گفت: بنده آمادگی دارم به اتفاق مدیران دستگاههای اجرایی استان سفره های افطاری  در منازل ایتام نیز گسترده شودتا با حضور در منزل ایتام تحت حمایت ضمن صرف  افطاری با آنان از نزدیک در جریان مشکلات ومسائل خانواده ها قرار گیریم  ودر جهت رفع مشکلات آنها اقدام نماییم .

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان نیز از همکاری خیران در کمک به نیازمندان و محرومان استان تقدیر کردوافزود: سنت حسنه افطاری و اکرام ایتام اقدامی بسیار ارزشمند و در راستای ترویج معنویت در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار 20 یتیم وفرزندان محسنین  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند گفت : تلاش ما بر این است که با توانمندسازی و ارائه تسهیلات مناسب به خانواده‌ها در راستای خودکفایی آنها اقدام کنیم که در این راستا موفقیت‌های خوبی به دست آمده است.

صفری با بیان اینکه ماه مبارک  فرصت بسیار مناسبی برای انجام کارهای خیر ورسیدگی به امور نیازمندان است افزود: در سال گذشته  8هزار و687 خانواده  در قالب طرح مفتاح الجنه توسط خیران و مسئولان در سطح استان مورد بازدید قرار گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان  اضافه کرد: از مجموع یک میلیاردو39میلیون تومان  مساعدت انجام گرفته،  در سال 97 مبلغ 212میلیون تومان  به صورت نقدی و 827 میلیون تومان  آن به صورت کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته شده است.

صفری در پایان ضمن قدردانی از مردم ولایتمدار استان  از آحاد مردم برای  مشارکت در برنامه های اجرایی این نهاد دعوت کردوگفت:مردم مومن وخداجوی استان می توانند کمک های نقدی  خود را برای اطعام وافطاری ایتام ونیازمندان از طریق کد آنی پرداخت #024*8877* ویاتماس با تلفن گویای 0968877 واریز نمایند.

 

 

ارسال نظرات