مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک:

ملت ایران آبدیده تر از آن است که تسلیم تهدیدهای استکبار شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک،گفت:ملت ایران آبدیده تر از آن است که تسلیم تهدیدهای استکبار شود
کد خبر: ۹۱۳۷۸۲۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک گفت: ملت بزرگ ایران در این40سال به مرز آبدیدگی رسیده و در برابر تهدیدهای آمریکای جنایتکار قصد تسلیم شدن و سازش ندارد.

محمدسهرابی اظهار داشت، ملت ایران این روزها با حضور گسترده در صحنه های فرهنگی واقتصادی ،لبیک گویان به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با تلاش شبانه روزی جهت شکوفایی هرچه بهتر این سرزمین با کسب وکار وحمایت از تولید داخل و رونق تولید برای ایجاد ثبات در بازار از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

سهرابی ادامه داد، هیچ حرکتی دراین 40سال مانع توقف انقلاب نشده و با همدلی، وحدت و با محوریت ولایت این انقلاب به حیات طیبه خود ادامه می دهدوحول 3مرکز مسجد،حوزه ودانشگاه راهبردی ترین اهداف نظام اسلامی تحقق پیداکرده است و ما را از این گردنه اقتصادی به سلامت عبور خواهد داد.

وی درپایان خاطرنشان کرد، ما در دفاع مقدس بر سرآرمان هایمان ایستادیم اما برای توسعه آرمان هایمان حتی به یک وجب از خاک دیگر کشورها طمع نداشتیم،نداریم ونخواهیم داشت، اما اگر به مساحت کنونی کشور چشم طمع داشته باشد از سانت سانت آن دفاع می کنیم که این دفاع مقدس است.

ارسال نظرات