در ماه مبارک رمضان به دعای افتتاح توجه ویژه ای داشته باشید و با این دعا خودتان را به حضرت ولی عصر (عج) وصل کنید .
کد خبر: ۹۱۳۷۸۱۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان جمعی از پاسداران سپاه ناحیه فارسان با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه حجت الاسلام محسن ملک پور با تمجید از سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی و مومن از پاسداران خواست که معنویت در کار را جدی بگیرند.

امام جمعه فارسان ادامه داد: سعی کنند تا روز به روز به افزایش معنویت در مجموعه سپاه توجه بیشتر شود.

وی  افزود: ماه رمضان بسیار ماه پر برکتی است می تواند فرصتی باشد که انسان  از درک آن عاجز است همانطور که حدیث داریم اگر انسان می فهمید که ماه رمضان چقدر پر فضیلت و پر برکت است آرزو می کرد که این ماه یک سال باشد.

حجت الاسلام  ملک پور گفت: در این ماه ادعیه های بسیاری سفارش شده اند اما در این بین ادعیه ، دعای افتتاح به صورت ویژه سفارش شده است. این دعا انسان را به حضرت ولی عصر ارواحنافداه  وصل می کند و باعث می شود که ما بفهمیم در قبال حضرت چه وظایفی داریم.

وی در ادامه گفت: ماه هایی مثل رجب و شعبان انسان را آماده می کند برای ماه مبارک رمضان و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه انسان را آماده می کند برای شبهای قدر،  شب قدر به حدی عظمت دارد که خداوند در ارتباط  با آن می گوید: " خیر من الف شهر " یعنی بهتر از هزار ماه است.

امام جمعه فارسان ادامه داد: ما اگر توجه کنیم هزار ماه می شود عمر طبیعی یک انسان و از این امر می توان برداشت کرد که خدا می گوید همین یک شب را اگر آدم بتواند درک کند برای تمام عمرش بس است،  شبهای قدر به ما می فهماند که ما مسافر ابدیت هستیم یعنی قرار است به خدا برسیم و منتهای ما می شود خداوند متعال.

ارسال نظرات