دانش آموزان پایه سوم دبستان سمیه شهرستان فارسان قرآن آموزی خود را جشن گرفتند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۹۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج   استان چهارمحال و بختیاری؛ هم زمان با ماه مبارک رمضان دانش آموزان پایه سوم دبستان سمیه شهرستان فارسان با دعوت از مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان و همچنین اولیای خود به مدرسه به خاطر اینکه قرائت قرآن کریم را به طور کامل فرا گرفتند جشن گرفتند.

این جشن که به عنوان جشن شکرگذاری در مدارس شناخته می شود می تواند تاثیر به سزایی در پرورش دینی و فرهنگی فرزندان داشته باشد و برگزاری چنین برنامه هایی واقعا جای تقدیر دارد .

دراین مراسم  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان خطاب به والدین و معلمان مدرسه گفت: اگر بچه های ما قرآن را به درستی یاد بگیرند و قرائت کنند بدون شک شما هم ثواب از ثواب آن بی بهره نخواهید بود.

وی ادامه داد: قرائت قرآن بسیار خوب است ولی باید سعی کنیم در مرحله بعد کمک کنیم تا فرزندانمان قرآن را بفهمند و به قرآن عمل کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان  افزود:محبت اهل بیت نبوت (علیهم السلام) در کنار عمل به آیات قرآن متضمن سعادت بشر در زندگی دنیا و آخرت است بنابر این عمل به آیات قرآن و محبت اهل بیت علیهم السلام باید در تمام زوایای زندگی نمود داشته باشد.

حجت الاسلام  رضایی مهم‌ترین کمک خانواده ها را فراهم آوردن موقعیت یادگیری و تمرین در منزل در طول تابستان و سپس تشویق کودک به انس روزانه با قرآن کریم عنوان کرد.

ارسال نظرات