نماز جمعه این هفته در استان کردستان با حضور پرشور نمازگزاران بسیجی و راهپیمایی آنها بعد از نماز در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۹۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات،نمازگزاران  کردستانی بعد از اقامه نماز جمعه باوجود شرایط نامناسب جوی و بارش تگرگ و باران با برگزاری راهپیمایی, حمایت قاطع خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بد قولی‌های طرفین مذاکره برجام به صحنه ظهور گذاشتند.

در این راهپیمایی حاضران شعارهایی همچون " نشانه بیداری بیزاری از آمریکاست"، " جنایت منطقه زیر سر آمریکاست"، " کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، "عربده آمریکا قابل اعتنا نیست"، " اسرائیل و آمریکا دو عامل فسادند"، "آزادگان عالم آماده جهادند" و " در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد" سر دادند.

نمازگزاران همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها نوشته شده بود: " خروج از برجام عزت ملت ماست"، و " از دولت مقاومت، از ملت حمایت " حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند. در ادامه نمازگزاران با زیر پاگذاشتن پرچم آمریکا خشم خود را نسبت به بدعهدی و خروج یک جانبه آمریکا از برجام نشان دادند.

گفتنی است، چند روز گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای از مردم برای حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت به راهپیمایی کرد و نوشت: «از مردم شریف، متدین و مقاوم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی سراسری نمایش پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسئولین نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله به مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بد قولی‌های طرفین مذاکره می‌باشد دعوت می‌کند.»

ارسال نظرات