مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم:

ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت معنویت در جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم بر تقویت برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد وگفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای تقویت معنویت در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۷۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام طالبی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خود سازی وتزکیه نفس است،اظهار داشت: خداوند متعال در این ماه که ماه مهر بانی و رحمت است به بندگان خود رحم نموده  لذا ما نیز باید نسبت به هم نوعان خویش رحم و مروت داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مهار کردن هوای نفس و برداشتن موانع رشد بعد معنوی است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم با اشاره به ویژگی های ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماهی است که قرآن برای هدایت انسان ها در آن نازل شده است مردم با دادن اطعام و افطاری به نیازمندان، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه، روزه داری روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می کنند.

 

 

وی ادامه داد:برگزاری برنامه های فرهنگی ونهادینه کردن ارزش های اصیل اسلامی از وظایف سپاه است و ما هر چه در توان داریم باید تلاش کنیم که روزه،این عبادت مهم که موجب تعالی نوع انسانی است به احسن وجه در جامعه صورت پذیرد.

 

حجت الاسلام طالبی از اجرای بیش از 20عنوان برنامه در ترویج مبانی و تعالیم اسلامی در طول ماه رمضان خبر دادوافزود: از جمله این برنامه ها می توان به برگزاری جلسات اخلاق بر گرفته از متن صحیفه سجادیه ،جلسات انس با قرآن کریم ،تفسیر قرآن وبیان احکام اشاره کرد.

ارسال نظرات