فرمانده سپاه صومعه سرا:

ماموریت مهم سپاه دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام است

فرمانده سپاه صومعه سرا با اشاره به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ یک ماموریت خطیر و بزرگ برای سپاه پاسداران مشخص گردیده گفت: دفاع از ارزش‌ها و دستآورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ماموریت‌های مهم سپاه است.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۷۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش میرزاکوچک شهرگوراب زرمیخ با حضور سرهنگ حسینی فرمانده سپاه صومعه سرا، حجت الاسلام جلالی امام جمعه گوراب زرمیخ، مسئولین بخش، بسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به موضوع تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط رئیس جمهور وقت آمریکا افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ یک ماموریت خطیر و بزرگ برای سپاه پاسداران مشخص گردیده و آن دفاع از ارزش‌ها و دستآورد‌های این نظام مقدس می‌باشد که هر زمان و در هر عرصه‌ای که نظام و کشور نیاز به کمک داشته باشد سپاه و بسیج در خدمت انقلاب و در کنار مردم خواهد بود.

وی افزود: یک وقت در عرصه جنگ و دفاع از کیان کشور و زمانی هم در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی و همچنین در بعد فرهنگی با کمک بسیج مردمی به ایفای ماموریت پرداخته و امروز هم اولویت اول سپاه پاسداران محرومیت زدایی و کمک به مستمندان و نیاز مندان می‌باشد.

حجت الاسلام جلالی امام جمعه گوراب زرمیخ نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به جایگاه ویژه سپاه پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین در سطح بین المللی اظهار کرد: علت دشمنی سرسختانه دشمنان نظام در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار که مدتهاست سپاه را مورد هدف هجمه تبلیغاتی خود قرارداده اند، حضور این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها نه فقط عرصه نظامی بلکه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی می‌باشد و این از برکات این نظام مقدس است.

در انتهای این مراسم، ضمن تجلیل از زحمات سروان پاسدار عباس لطفی؛ ستوان دوم پاسدار سید میلاد الهی بعنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش میرزاکوچک گوراب زرمیخ منصوب شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار