خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: 126 واحد گلخانه ای در استان از گاز به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۶۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با بیان مطلب فوق افزود: گازرسانی به واحدهای تولیدی از اولویت های شرکت گاز می باشد و در همین راستا تا کنون 126 واحد گلخانه ای در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند واین امکان برای سایر سرمایه گذاران در این حوزه نیز فراهم می باشد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، از برنامه ریزی صورت گرفته توسط شرکت گاز استان برای گازرسانی به 250 واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: استفاده واحدهای صنعتی از گاز طبیعی نه تنها صرفه جویی های اقتصادی فراوان برای صاحبان صنایع دارد، بلکه در سطح ملی نیز موجب ایجاد مزیت های اقتصادی و زیست محیطی بسیار خواهد شد.


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه با اشاره به طرح شهرک گلخانه ای که در سفر رئیس جمهور محترم به قزوین کلنگ آن زده شد گفت: برای تحویل گاز به این شهرک گلخانه ای بزرگ شرکت گاز استان اقدامات لازم جهت اخذ مجوز برداشت گاز از خط اصلی انتقال گاز 20 اینچ شهر صنعتی خرمدشت را انجام داده است و در صورت صدور مجوز لازم، این شرکت آمادگی لازم برای تحویل گاز به این مجتمع عظیم گلخانه ای را دارد.


وی افزود: با توجه به مقررات شرکت ملی گاز ایران متولیان شهرک مذکور می بایست برنامه ریزی لازم برای انجام لوله گذاری از محل خط انتقال تا شهرک مذکور و همچنین شبکه گذاری داخلی واحدهای داخل شهرک را انجام دهند تا امکان تحویل گاز به این مجتمع فراهم شود.


بوشهری در پایان از بهره مند بودن 3470 واحد تولیدی و صنعتی در سطح استان خبر داد و میزان گاز تحویل شده به این واحدها را حدود یک میلیارد و 428 میلیون متر مکعب در سال 1397 اعلام کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها