خبرهای داغ:
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد:
ارجینی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور کمک به نیازمندان طرح باران مهربانی با مشارکت خیران توسط داوطلبان این جمعیت در قزوین اجرا شد
کد خبر: ۹۱۳۷۷۶۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

داود ارجینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور کمک به نیازمندان طرح باران مهربانی با مشارکت خیران توسط داوطلبان این جمعیت در قزوین اجرا شد.

وی گفت: در راستای اجرای این طرح که به تاسی از سیره و منش حضرت علی(ع) اجرا می شود، روز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه، مراسم گلریزان با حضور خیران و داطلبان در حسینیه سید جمال قزوین برگزار شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین اظهار کرد: تلاش می شود با جمع آوری کمک های خیران، بسته های غذایی در طول ماه مبارک رمضان با اولویت بیماران نیازمند تهیه و توزیع شود.

ارجینی عنوان کرد: همچنین علاوه بر سبد غذایی، خرید و تهیه داروی مورد نیاز این بیماران نیز در دستور کار مشارکت کنندگان در طرح باران مهربانی قرار دارد.

وی افزود: برپایی سفره های افطاری برای خانواده های نیازمند نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ماه پر برکت است که در تمام شعب جمعیت هلال احمر انجام می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: در طول سال افراد و بیماران خاص و صعب العلاج زیادی جهت دریافت کمک برای تهیه دارو و هزینه های درمان خود به این جمعیت مراجعه می کنند که امیدواریم طرح باران مهربانی قدمی هرچند کوچک جهت برطرف کردن این نیازها باشد.

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها