همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و با حضور حقوقدانان بسیجی و وکلای دادگستری به مدت پنج روز طرح هر مسجد یک حقوقدان در سطح مساجد شهرکرد اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۴۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرکرد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور حقوقدانان بسیجی و وکلای دادگستری به مدت پنج روز طرح هر مسجد یک حقوقدان در سطح مساجد شهرکرد اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، وکلای مجرب در مساجد پرتردد و کانون‌های فرهنگی مساجد حضور می‌یابند و به سوالات حقوقی و قضایی مردم پاسخ می‌دهند.

مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرکرد افزود: ما تصمیم نداریم با اجرای این طرح، دفتر وکالت در مساجد تشکیل دهیم بلکه هدف ما از این طرح آموزش عمومی افراد در زمینه های حقوقی است و این قطعا کلاس آموزشی خوبی برای عامه مردم است.

وی ابراز کرد: طرح «هر مسجد یک حقوقدان» را در چند مسجد الگو آغاز کردیم که خوشبختانه استقبال خوبی شده و حقوقدانان بسیجی و متعهد و افرادی که صاحب نظر هستند در حوزه مشاوره‌های حقوقی به صورت عمومی و خصوصی با ما همکاری دارند.

گفتنی است: این طرح به مدت پنج روز در روزهای 9، 12، 14، 22 و 26 رمضان المبارک به ترتیب در مسجد جامع،  نو،صاحب الزمان(ارواحنافداه)، مسجد الرضا(علیه السلام) و حسینیه حضرت امام خمینی(ره) سپاه شهرکرد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات