خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان گفت: ماشین‌های لباسشویی که با کمک های مردم کاشان تهیه شده بود با پیگیری قرارگاه جهادی شهرستان کاشان بین مردم پل دختر توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۰۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در گفت و گو با خبرنگاری بسیج از کاشان اظهار داشت: مرحله اول کمک‌های مردمی کاشان در بین اهالی استان لرستان در روستای چاله از توابع شهرستان پلدختر توزیع شد.

فرمانده سپاه کاشان٬  از خرید ۲۱۵ دستگاه ماشین لباسشویی دوقلو ۹ کیلویی  به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان برای مردم شهرستان پلدختر خبرداد و گفت: این تعداد ماشین لباس شویی در چند مرحله و در چندین روستای نیازمند که بیشترین خسارت را دیده اند تحویل داده شد.

عمومهدی تصریح کرد: استان‌های سیل زده کانون بحران هستند و مردم کاشان به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت امور خود قرار داده‌اند و خود را ملزم می‌دانند تا کمک‌های ویژه‌ای را در این مناطق ارائه کنند.
وی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی نیز توسط نیرو‌های بسیجی و سپاه پاسداران در کاشان ادامه دارد و نیکوکارانی که تمایل به کمک غیر نقدی دارند می‌تواند اقلامی شامل پتو، زیرانداز، ست بهداشتی و..  برای آسیب دیدگان سیل به ناحیه مقاومت بسیج کاشان و پایگاه‌های بسیج شهرستان تحویل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها