سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:
حیدری امنیت، آسایش و موفقیت امروز را مدیون ازجان گذشتگی شهدا دانست و گفت: رسانه ها باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نشر دهند.
کد خبر: ۹۱۳۷۷۰۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « ایرج حیدری » در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه ها در رابطه با برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت: افتخاری بالاتر از این نیست که در جلسه ای که مرتبط با شهداست، حضور داشته باشیم.

 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان در دی ماه سال جاری، افزود: مهمترین بخش در این رخداد باید معطوف به محتوا، اثربخشی و اهداف آن باشد و در پایان باید به اهداف مورد نظر دست یابیم که لزوم تحقق آن برنامه ریزی و حرکت در مسیر اهداف ترسیم شده است.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و انتخابات استانداری استان هرمزگان به حضور ۲۰ ماهه خود در استان اشاره کرد و گفت: طی این مدت شاهد اطلاع رسانی مناسب رسانه های استان در حوزه های مختلف به ویژه مباحث فرهنگی بوده ام و البته نقدهایی نیز داشته اند که قابل احترام است.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها جدای از مردم و این آب و خاک نیستند و در زمینه ترویج فرهنگ شهادت طلبی عملکرد مناسبی دارند، تاکید کرد: البته روابط عمومی ها موظف هستند که در زمینه کنگره ملی شهدا نقش آفرین باشند.

 

حیدری بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت رسانه ها برای دستیابی به اهداف کنگره ملی شهدا را نیازمند برنامه ریزی دانست و بیان کرد: اگر بررسی شود پی خواهیم برد که هر کدام از شهدا از بزرگان قوم خود بوده اند.

 

وی از جمع آوری اطلاعات و تدوین صحیفه شهدای استان هرمزگان به عنوان ضروری ترین کار یاد کرد و افزود: برای جامه عمل پوشاندن به این مهم باید از ظرفیت دهیاری ها استفاده شود و فرمانداری ها موظفند که در امر کنگره ملی شهدا در حوزه شهرستانی پیشقدم باشند.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و انتخابات استاندار هرمزگان همچنین تاکید کرد: در کنگره ملی شهدای استان هرمزگان از شهدای هواپیمای ایرباس که با شلیک موشک توسط ناو جنگی آمریکایی به شهادت رسیدند غفلت نشود.

 

وی در خاتمه با ذکر این نکته که ایثارگری در حوزه رسانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در حوزه اطلاع رسانی به جامعه در حال خدمت می باشند.

ارسال نظرات