خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری مسابقات ورزشی جام ماه مبارک رمضان شامل فوتبال، تنیس روی میز و والیبال با استقبال وحضور پر شور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۹۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار داشت : با آغاز ماه مبارک رمضان، با هماهنگی و برنامه ریزی مسابقات ورزشی جام ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۱۵۰بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری در رشته های ورزشی شامل فوتبال ، تنیس روی میز و والیبال با گروه بندی منظم در حال برگزاری هستند.

وی افزود : طبق یک برنامه ریزی منظم هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان، مسابقات جام رمضان با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج و تربیت بدنی ناحیه و حوزه های مقاومت شهری و روستایی با کیفیت خوب برای بسیجیان برگزار می شود.

وی بابیان پیگیری مسابقات ورزشی جام رمضان در هندیجان گفت: مسابقات جام رمضان با تلاش اداره ورزش و جوانان در رشته فوتسال با حضور ورزشکاران بسیجی و غیر بسیجی باشکوه خاصی و با بهترین کیفیت در حال اجرا می باشد که تا کنون مورد استقبال قرار گرفته است.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : تقویت ورزش در هندیجان موجب شور و نشاط و ایجاد انگیز ه در میان علاقمندان به رشته های متنوع ورزشی می شود که در این شرایط کنونی بهترین فرصت در برگزاری مسابقات ورزشی در همین ماه مبارک رمضان است که اکنون در پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری و در ورزش و جوانان هندیجان در حال برگزاری که در تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بااشاره به شکو فایی استعداد ها در ورزش هندیجان بیان کرد : با اهمیت و تشویق جوانان به ورزش می توان به راحتی شاهد شکوفایی استعداد ها در تمام مقاطع سنی در ورزش بود ولی نیاز به حمایت و فراهم نمودن بستر های مناسب در رشته های ورزشی است .

در ادامه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم جمع خوانی قرآن کریم با قرائت جزء هفتم قرآن با پخش زنده صداوسیمای مرکز خوزستان در هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاددراین باره اظهار داشت: با حضور قشرهای مختلف مردم هندیجان ، مسئولان محلی و بسیجیان خواهر و برادر و خانواده های معظم شهدا و ایثار گر با تمام سلیقه های مختلف در برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مسجد جامع حضوری پرشور و فعال با زبان روزه داشتند.

وی افزود : حضور پر شور مردم همانند سال های قبل در ماه مبارک رمضان بیشتر از قبل بود که مردم با یک باور قلبی و ایمانی از اینگونه محافل قرآنی به شایستگی استقبال می کنند که بایستی از عوامل اجرایی این برنامه قرآنی تقدیر و تشکر و خسته نباشید می گویم‌.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در پایان گزارش خبر خواستار افزایش برنامه های قرآنی همراه با تفسیر و درس های اخلاقی و مفاهیم قرآنی برای تمام رده های سنی در شهرستان هندیجان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها