خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مسئول نمایندگی ولی فقیه با خانواده شهید جانعلی دوستانی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۹۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لالی: بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی شامگاه دوشنبه
حجت الاسلام والمسلمین نگهبان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لالی به همراه برادر نجفی مسول بسیج فرهنگیان و برادر جمالپور مسئول بسیج دانش آموزی از خانواده شهید جانعلی دوستانی دیدار کرد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه لالی دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار ، شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.

در این دیدار حجت الاسلام نگهبان خانواده معظم شهدا را پیرو راستین امام حسین (ع) دانست و گفت: شهدا با تاسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.

وی تصریح کرد : تاسی به امام حسین (ع) و نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی و ایثار که از واقعه عاشورا آموخته ایم موجب تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس شد که به برکت این خون‌های مطهر کشور ما در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

نگهبان گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

شایان ذکر است پایان بخش این مراسم از خانواده شهید دوستانی توسط سپاه ناحیه لالی تجلیل بعمل آمد .

 

همچنین در مراسمی از فرهنگی بسیجی خواهر حسینوند و بسیجیِ قرآنی، دانش آموز حمیدرضا حسینوند تجلیل شد .
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی؛ طی مراسمی با حضور حجت الاسلام نگهبان مسئول نمایندگی ولی فقیه ، برادر بسیجی نجفی مسئول بسیج فرهنگیان و برادر جمالپور مسئول بسیج دانش آموزی لالی از یک مادر و فرزند بسیجی تجلیل شد .
 
در این مراسم مسئول حوزه نمایندگی لالی یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری، شهدای فرهنگی، تبریک هفته عقیدتی سیاسی، تبریک هفته معلم و ماه رمضان، از ماه رمضان به عنوان ماه برکت و تقوی و تربیت نام برد و با بیان اینکه خداوند متعال مربی انسان است، گفت: یکی از ویژگی های رسولان الهی و پیامبر اکرم ( ص ) این بود که معلم مبعوث شده اند.
 
وی استخراج دفائن عقول بشری را کار انبیای الهی عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت انسان و استعداد های خدادادی وی، اظهار داشت: اگر انسان تربیت شود و میوه تربیت به ثمر بنشیند، رشد یافته و مورد تکریم و احترام قرار می گیرد .
 
حجت الاسلام نگهبان جسم و روح سالم را از برکات روزه بر شمرد و با بیان اینکه انسان برای ادامه حرکت در مسیر الهی نیازمند تقوی است، تصریح کرد : یکی از چیز هایی که برای تربیت انسان موثر است، همین روزه است که به نفع انسان است.
 
  وی با اشاره به فعالیت های دانش آموز بسیجی، قرآن را کتاب هدایت و دستور الهی برای رستگاری بشریت ذکر کرد و با بیان اینکه خداوند متعال سبک زندگی انسان را در قرآن ترسیم کرده است، گفت: کسی که تربیت یافته مکتب الهی باشد به خدا ایمان دارد و از هیچ کس هراس ندارد .
 
وی در ادامه سخنان خود به ویژگی انبیای الهی و خدمتگزاران واقعی اشاره کرد و با بیان اینکه انسان خدمتگزار منتظر پاداش دنیوی نیست بلکه اجر خود را از خداوند می خواهد، گفت: یاد خدا محور و کنترل کننده است و پاداش اقدامات فرهنگی و مزد معلمی را کسی نمی تواند جبران کند و این عملی است که خداوند متعال مزد آن را می دهد چرا که اجر رسالت با خداست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها