نخستین همایش و ضیافت افطاری رزمندگان قرارگاه جهادی حیدریون در قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۶۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نخستین همایش و ضیافت افطار رزمندگان قرارگاه جهادی حیدریون با حضور سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر،محمد عباسپور مسئول راهیان نور سپاه کربلا مازندران ، قاسم کشوری برادر خلبان شهید کشوری و نیروهای جهادی  در قائم شهر برگزار شد.

عباسپور مسئول راهیان نور سپاه کربلا در این ضیافت افطاری تفکر گروه های جهادی را برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت : فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان در حال تقویت است.

حسن زاهدی، مسئول قرارگاه جهادی حیدریون هم تشکیل قرارگاه حیدریون را همزمان با احیا یادمان هفت تپه خواند و افزود:پشتیبانی از یادمان از عمده فعالیت های این قرارگاه است.

برادر شهید کشوری هم در این ضیافت افطار به نمایندگی ازمردم سیل زده شهرستان سیمرغ از کمک های خالصانه و ایثارگرانه قرارگاه جهادی حیدریون به آسیب دیدگان سیل این شهرستان و کشور تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، گروه جهادی حیدریون نقش بسزایی در پروژه های محرومیت زدایی داشته است. از عمده فعالیت های این گروه جهادی حضور و پشتیبانی در کاروان های راهیان نور ، برپائی موکب های اربعین حسینی و در چند ماه اخیر امدادرسانی به سیل زدگان کشور و لایروبی وبهسازی خانه های سیل زدگان بود.

در پایان این ضیافت ، از رزمندگان قرارگاه جهادی حیدریون با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها