مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و رسانه‌های استان باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح یکی دیگر از سلسله نشست های تعاملی این معاونت با حضور بالغ بر ۴۰ رسانه مکتوب ، مجازی و رسانه های دیداری و شنیداری استان و هیات رئیسه سپاه فتح استان برگزار شد.
در این آیین حجت‌الاسلام سیروس حکمتی با اشاره به امداد‌های غیبی که از بدو پیروزی انقلاب شامل حال مردم و نظام شده اظهار کرد: قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود.
مسؤول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:، اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند.
این مسؤول به برخی از دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در وهله اول به حکومت خودکامه و استبدادی پهلوی خاتمه داد و در وهله بعد انقلاب‌های نوظهور در سراسر منطقه و جهان را ایجاد کرد.
وی افزود: در چهل ساله اول انقلاب چنان دستاورد‌ها محیرالعقول بود که دشمن را متحیر کرد و موجب شد تا نظام استکباری به شدت دشمنی ورزد.
مسؤول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان این دستاورد‌های عظیم را در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی دانست و گفت: انقلاب با چنین دستاورد‌های بزرگی نیاز به تبیین دارد که لازم است فارغ از هر گونه اختلافاتی در تبیین آن بکوشیم که سهم رسانه‌ها در این عرصه از سایر اقشار بیشتر و مهم‌تر است.
وی حفظ اساس نظام را از همه چیز مهم‌تر دانست و افزود: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته در عرصه برای حفظ دستاورد‌های نظام داشته باشند.
حکمتی با انتقاد تلویحی از عملکرد رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند.
این مسؤول از خبرنگاران خواست تا نسبت به مسؤولان مطالبه‌گری داشته باشند تا همه بدانند مسؤولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در راستای تبیین این بیانیه چه کاری انجام داده‌اند.
ارسال نظرات