مدیرسازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۴۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
سید نظام مرادی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس با تاکید بر زمان بندی، نظارت بر قیمت‌ها، همسانی و رعایت شیوه نامه و دستور العمل‌ها اجرایی می‌شود.

مرادی از هدفگذاری‌های سازمان دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی و نظارت تغذیه‌ای و بوفه‌های مدارس، مبحث ساماندهی لباس فرم و سرویس مدارس نیز برای سال جدید به سازمان دانش آموزی واگذار شد.

وی افزود: هر سرویس مدرسه باید یک کلاس درس باشد و برای تمامی رانندگان سرویس‌های دانش آموزی، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مرادی با تاکید بر مهارت آموزی با محوریت فعالیت‌های ابلاغ شده، اظهار کرد: این آموزش‌ها می‌تواند خروجی مناسبی را رقم بزند.

مرادی با بیان اینکه اردو‌های آموزشی و کار‌های تشکیلاتی از دیگر محور فعالیت‌های این سازمان است، ابراز کرد: طی سال گذشته با همکاری دستگاه‌های متولی و یاریگری آموزش و پرورش، اردو‌های آموزشی و تشکیلاتی در مرحله استانی با پوشش ۳۰۰ دانش آموز عملیاتی شد.

وی ابراز داشت: منتخبین این برنامه به مسابقات کشوری اعزام شدند و برای اولین بار توسط دانش آموزان اعزامی استان کسب رتبه و مقام را داشتیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: توسعه و رشد حس نوع دوستی و پوشش نیاز‌های دانش آموزان نیازمند از دیگر فعالیت‌های اجرا شده است و این مهم طی سال گذشته در تمام مدارس محقق شد.

مرادی با بیان اینکه طی سال جاری نیز جشن عاطفه‌ها در مدارس استان اجرایی شد، عنوان داشت: اقدامات مناسبی در این بخش محقق شد.
مرادی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی، ابراز داشت: مهارت آموزی و آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های زندگی از جمله هدفگذاری‌های انجام شده این سازمان است.

مرادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: بالغ بر ۱۶۰ هزار نفر جامعه هدف ما در سازمان دانش آموزی است و امید است به نحو شایسته در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

مرادی به تحقق آموزش‌های به روز اشاره کرد و اظهار داشت: مانور‌ها و آموزش‌ها در حوزه زلزله در مدارس مختلف اجرایی و آموزش شرایط پناه گیری و کاهش خطرات در زمان زلزله را نیز داشتیم.

مدیر سازمان دانش آموزی استان از برگزاری همایش تشکیلاتی یاوران انقلاب خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در سطح مناسب و با حضور جامعه هدف عملیاتی شد.

مرادی با اشاره به فعالیت‌های تشکل پیشتاز دانش آموزی، اظهار کرد: طی سال تحصیلی گذشته خبرنگار پیشتاز به چارت این مجموعه افزوده شده و دانش آموزانی در سطح مدارس آموزش داده می‌شوند.

وی افزود: طی سال جاری پوشش آموزشی شهرستان بویراحمد در قالب طرح خبرنگار پیشتاز انجام شد و در سایر شهرستان‌ها نیز این طرح اجرایی می‌شود.

مرادی همچنین از برگزاری آئین تجلیل از فعالین و پیشکسوتان سازمان دانش آموزی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.
ارسال نظرات