مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات استان گیلان اعلام کرد:

ثبت نام کانون فرهنگی تربیتی "مشکات" آغاز شد

مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات استان گیلان گفت: ثبت نام ترم تابستان این کانون از ۲۵ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد و با هدف بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۳۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳
مهیار فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رشت، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای استفاده مفید از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: آماده‌سازی نسل جوان برای پذیرش مسئولیت‌های فردی و اجتماعی از جمله اهداف فعالیت‌های کانون فرهنگی تربیتی مشکات استان گیلان است.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات استان گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهره گیری مطلوب و متعادل فرهنگی و هنری از اوقات فراغت باید در دستور کار مدیران فرهنگی قرار گیرد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان عنوان داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه ویژه به جوانان و نوجوانان و همچنین تلاش برای قرار دادن آن‌ها در مسیر کسب تعالیم دینی و فرهنگی نشان دهنده اهمیت مسئله کار تربیتی در حوزه جوان و نوجوان است.

فتحی‌پور ضمن تشریح برنامه‌های کانون فرهنگی تربیتی مشکات استان گیلان افزود: کلاس‌های این کانون در سه قالب مهارت آموزی، معرفتی و تفریحی و با شعار "غنی سازی صدر در صد با مشکات" برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی مشکات اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های مهارتی شامل سواد رسانه و بازی ها کامپیوتری، امداد و نجات، آموزش مداحی، تدوین گری، عکاسی، طراحی، کارگاه های هنری و ادبی و مهارت های زندگی از جمله برنامه‌های این مجموعه در ترم تابستان است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی این مجموعه در ایام تابستان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های معرفتی، کلاس‌های تدبر در قرآن، نهج البلاغه خوانی، کتابخوانی و نقد کتاب از دیگر برنامه های کانون "مشکلات" در فصل تابستان است.

فتحی‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ایجاد فضایی شاد برای نوجوانان و جوانان در کانون تربیتی "مشکات" گفت: برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی و تفریحی همچون دارت، تیراندازی، فوتسال، فوتبالدستی، مسابقات و بازی های گروهی، سوارکاری، پینت بال، استخر، اکران فیلم و اردوهای سیاحتی و زیارتی داخل و خارج از استان در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

مدیر کانون تربیتی "مشکات" حضور نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی در کانون و گفتگوی صمیمی با آنها، بازدید از مراکز علمی و صنعتی و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا در طول تابستان را از دیگر برنامه‌های کانون مشکات عنوان کرد و عنوان داشت: همایشی با محوریت مثلث تربیتی خانواده، مدرسه و کانون برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه زمان ثبت نام در این کانون از ۲۵ اردیبهشت لغایت ۲۰ خرداد در مدرسه شهدای مدافع حرم واقع در چهارراه گلسار رشت است، تصریح کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر و نحوه ثبت نام می توانند با شماره ۰۹۱۱۹۳۷۵۰۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات