مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان از تشکیل دفتر بسیج جامعه پزشکی دانشکده پرستاری در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت و گو با خبرنگار بسیج از لرستان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: به منظور گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ معنوی دفاع‌مقدس در بین پزشکان و پیراپزشکان، دفتر بسیج جامعه پزشکی در بیست و دوم اردیبهشت ماه سال‌جاری، دردانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد افتتاح شد.

وی جایگاه خدمت به محرومان و افراد بی بضاعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار والا و ارزشمند برشمرده شده و قطعاً اگر فرد یا دستگاه و ارگانی در این راه قدم بردارد، شایسته تقدیر است. افزود: تلاش برای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه به مردم، یکی از والاترین ارزش‌هایی است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وسازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در قالب ارائه خدمات رایگان به مردم محروم به نمایش گذاشته شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: خداوند متعال را شاکریم که در هر نقطه و مکانی که در این نظام مقدس بنگریم، خدمت دهی به مردم در جریان است و مردم شاهد خدمتگزاری خادمین خود در بدنه نظام به خود هستند.

ملک آرا، افتتاح دفتر بسیج جامعه پزشکی در دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی در خرم آباد را اقدامی ارزنده در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد و افزود: این دفتر نهمین دفتر بسیج جامعه پزشکی در استان لرستان می‌باشد که با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان راه اندازی شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به اعزام تیم بهداشتی و درمانی توسط این دفتربسیج جامعه پزشکی خبرداد و گفت: ایستگاه‌های سلامت در شب‌های قدر جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مصلا و مساجد خرم آباد برپا خواهند شد.

در این مراسم نیز مهران نقی بیرانوند بعنوان مسئول دفتر بسیج جامعه پزشکی دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد معرفی گردید.


انتهای پیام/
ارسال نظرات