خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج)خوزستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج:
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج)خوزستان در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: استراتژی دشمن ناامید کردن ملت است
کد خبر: ۹۱۳۷۶۲۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار با اشاره به توطئه های دشمن و تشدید تحریم ها ضد ایران، بیان کرد: ناامید کردن ملت نسبت به آینده انقلاب، استراتژی اصلی دشمن برای صدمه وارد کردن به نظام است. 
وی افزود: دشمن اکنون تفکر جوانان را هدف قرار داده و تمرکز خود را روی این قشر از جامعه گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در نقطه مقابل رهبر معظم انقلاب همواره در سخنان خود با اهمیت دادن به نقش و جایگاه جوانان مانع یاس و ناامیدی آنها شده است. 

وی بیان کرد: خنثی کردن توطئه های دشمن در ناامید کردن مردم از اقدامات موثری است که باید برای استمرار انقلاب اسلامی در اولویت قرار دهیم.

حجت الاسلام رستگار گفت: انقلاب اسلامی اکنون از مرز جغرافیایی ایران فراتر رفته و مرزها را در نوردیده و امروز به عنوان تنها حامی مستضعفان جهان به شمار می رود.

وی افزود: دشمن برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی با هم پیمانان خود در داخل و خارج متحد شده تا از صدور انقلاب جلوگیری کند اما در این مسیر ناکام مانده است. 

نماینده ولی فقیه درسپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آمریکا به نوعی توهم مرگ تدریجی را برای انقلاب اسلامی در ذهن خود می پروراند و بخش دیگری از توطئه های خود را به دست اروپایی ها سپرده است.

حجت الاسلام رستگار ادامه داد: استکبارآینده انقلاب را تاریک توصیف کرده و دشمنان داخلی را به اغتشاش دعوت می کند تا به اهداف خود دست یابد.

وی گفت: افزایش قیمت دلار و ایجاد نوسان در بازار از اقدامات دشمنان انقلاب برای آسیب رساندن به پیکره نظام و ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: باوجود تمامی این توطئه ها، استراتژی رهبر معظم انقلاب مبتنی بر آموزه‌های دینی بوده و تاکنون با توصیه های ایشان به ملت شریف ایران ، اهداف پلید دشمن آشکارشده و راه های نفوذ دشمن به حداقل رسیده است.

وی افزود: استکبارجهانی در این سال ها با وجود تکنولوژی برتری که ادعای آن را دارند ، هنوز نتوانسته مشکلات اطراف خود را برطرف کند.

حجت الاسلام رستگار گفت: آمریکا با 150 هزار نیرو وارد عراق شد و به قول خود ثبات را در این کشور برقرار کرد اما اکنون جایگاهی دراین کشور ندارد و رییس جمهوری آن برای ورود به عراق به صورت شبانه اقدام می‌ کند و این نشان از ضعف و ناتوانی این کشور در عراق است.

وی افزود: وزیر امورخارجه عربستان پیش از این اعلام کرده بود که از سال 2001تاکنون 9 جنگ در منطقه به وقوع پیوسته که فاتح تمامی آنها ایران بوده و این نشان می‌دهد که ابرقدرتی آمریکا رو به افول است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن جنگ سخت را با هدف تجزیه ایران و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به ما تحمیل کرد اما به برکت خون شهدا ذره ای از خاک ایران اشغال نشد و تاکنون دشمن هر توطئه و تهدیدی داشته برای ما به فرصت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: دشمن پس از ناکامی در جنگ تحمیلی، با پدید آوردن داعش با هدف شکست انقلاب اسلامی و ارتقای امنیت رژیم صهیونیستی باردیگر به صحنه آمد اما این توطئه نیز پس از 6 سال با رشادت های مدافعان حرم خنثی شد. 

حجت الاسلام رستگار گفت: دشمن در گام بعدی خود سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد اما بار دیگر با حمایت همه جانبه طیف های مختلف جامعه از سپاه روبه رو شد و مردم و مقامات عالی دولت و نظام با پوشیدن لباس سبز پاسداری، باردیگرمشت محکمی را بر دهان استکبار وارد کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با وجود تمامی تهدیدها راه خود را سپری می‌کند و اگردشمن فروش نفت ما را به صفر برساند ، بازهم انقلاب به حیات خود ادامه می دهد چرا که با وجود ظرفیت‌های خوبی که در کشور وجود دارد می‌توانیم با تکیه بر تولیدات داخل اقتصاد خود را از خطر آسیب حفظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها