فرمانده سپاه استان سمنان

بسیج دانشجویی مغز متفکر و هوشمند مجموعه بسیج است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مسئول و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان گفت:بسیج دانشجویی مغز متفکر و هوشمند مجموعه بسیج است.
کد خبر: ۹۱۳۷۶۲۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
بسیج دانشجویی مغز متفکر و هوشمند مجموعه بسیج استبه گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سرهنگ دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مسئول و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار که در ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد، فرمانده سپاه استان سمنان، بسیج دانشجویی را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین اقشار بسیج دانست و افزود: بسیج دانشجویی مغز متفکر و هوشمند مجموعه بسیج است.
وی همچنین یکی از شاخص‌ترین ماموریت‌های بسیج دانشجویی را خدمت رسانی به محرومین در قالب اردو‌های جهادی عنوان کرد و عملکرد بسیج دانشجویی استان سمنان را نیز در این زمینه بسیار خوب و موفق ارزیابی نمود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: در کنار مقوله خدمت رسانی، فعالیت در زمینه‌های علمی و همچنین مطالبه گری در سطوح مختلف نیز یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج دانشجویی است که باید بیش از پیش بدان پرداخته شود.
وی همچنین با وجود ظرفیت‌های گوناگون مختلف در بدنه بسیج دانشجویی، خواستار ورود گسترده و قوی‌تر به مسائل فرهنگی و همچنین اثرگذاری بیش از پیش در این مقوله شد و افزود: افزایش نگاه مثبت دانشجویان به بسیج دانشجویی و همچنین جذب حداکثری یکی از مواردی است که باید در دستور کار بسیج دانشجویی قرار گیرد.
فرمانده سپاه استان همچنین در ادامه با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، بسترسازی برای انتخاب درست را یکی از وظایف مهم مجموعه بسیج به خصوص بسیج دانشجویی دانست.
وی همچنین در پایان خواستار تقویت فعالیت‌های اثر بخش و تاثیر گذار در حوزه رسانه و فضای مجازی شد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی در همه زمینه‌ها باید هوشمندانه رصد نموده و انقلابی عمل نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار