فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۸۸
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ علی کریمی از دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود خبر داد و افزود:چندروز قبل دو موتور سوار با صورت‌های بسته در ابتدای یکی از کوچه‌های خیابان کاج شاهرود اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری نموده و از محل متواری شدند.
کریمی بااشاره به دردست نبودن هیچگونه سرنخ ومشخصاتی ازعاملین این تیراندازی گفت:در نهایت پس ازچندروز کار اطلاعاتی ردپای فردی سابقه دار با انگیزه اختلافات قبلی از یک پرونده نزاع منجر به قتل در این ماجرا گرفته شد.
این مقام آگاه در ادامه از شناسایی عامل این تیراندازی سخن گفت و افزود:درنهایت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان شاهرود موفق به شناسایی عامل این اقدام نموده که با توجه به متواری بودن متهم و همدست وی، اقدامات لازمه در خصوص شناسایی محل‌های اختفای آنان انجام و در نهایت بامداد امروز متهمین بهمراه یکی از افراد سابقه دار در مخفیگاهشان شناسایی که با ورودماموران پلیس امنیت و یگان امداد از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ازشلیک پلیس به سمت متهمین سخن گفت و افزود:با شلیک چند تیرتوسط ماموران درنهایت هر ۳ متهم دستگیر و از مخفیگاه آنان دوقبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط گردید.
کریمی در پایان برخورد با هنجار شکنان ومخلان نظم و امنیت را سرلوحه کاری پلیس دانست و افزود: به هیچ فردیاگروهی اجازه نخواهیم داد امنیت شهروندان را به مخاطره اندازدو اگرافرادی هستند که سودای اینگونه اقدامات را در سر دارند بدانند که پاسخ بسیار سختی در انتظار آنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها