خبرهای داغ:
مدیر کل اداره استاندارد استان قزوین

شناسایی 303 کالای غیراستاندارد در قزوین در سال گذشته

سیروس صارمی با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته از 9 هزار و 4 واحد صنفی استان بازرسی بعمل آمد و 303 کالای غیر استاندارد شناسایی گردید.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۸۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

سیروس صارمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: در سال گذشته از 9 هزار و 4 واحد صنفی استان بازرسی بعمل آمد و 303 کالای غیر استاندارد شناسایی گردید.

وی گفت: بیشترین واحدهای صنفی شامل مراکز توزیع مواد غذایی، توزیع فرآورده های صنعت برق و الکترونیک و مراکز عرضه صنعت خودرو و نیرو محرکه بود و کالاهای غیر استاندارد شناسایی شده، با نظارت کارشناسان استاندارد از بازار جمع آوری شد.

مدیر کل استاندارد قزوین با اشاره به کاهش توزیع اقلام غیر استاندارد نسبت به سال 96 گفت: در راستای اجرای فرمایش مقام معظم رهبری و جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب به بازار، لازم است علاوه بر حضور مستمر بازرسان استاندارد در مراکز عرضه و توزیع کالا، همشهریان گرامی نیز در هنگام خرید به علامت استاندارد درج شده بر روی کالا دقت کنند.

وی افزود:همچنین به منظور اطمینان از صحت علامت استاندارد می توانند کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به شماره 10001517 ارسال نمایند تا اطلاعات فرآورده برایشان ارسال شود.

لازم به ذکر است طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طرح طاها) با هدف صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از کالای استاندارد ایرانی در سراسر کشور در حال اجرا می باشد.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها