خبرهای داغ:
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین

جهت ارائه خدمات، جنسیت و سن معتادان تفکیک شود

ربیعی گفت: کاهش سن اعتیاد به تفکیک سن و جنس و نقاط پرخطر در بحث فروش مواد می تواند در ارائه خدمات اجتماعی اثر بخش بوده تا در این نقاط با توجه به بازده زمانی بتوانیم بهتر امور را پیش ببریم.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۶۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صدیقه ربیعی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین در دومین شورای مبارزه با مواد مخد استان قزوین که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندا قزوین در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: مرگ و میر زنان بر اثر اعتیاد قابل توجه است و این در حالی است که نقش تربیت زنان در خانواده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اعتیاد زنان تاثیر مستقیم بر تربیت فرزندان دارد.

وی گفت: با توجه به آمار ارائه شده از سوی دستگاههای خدمات رسان در بحث اعتیاد، برای اینکه آمار موجود به پیشبرد ما کمک کند باید این آمار به تفکیک جنسیت ارایه شود تا برنامه های مورد نظر هدفمند ارائه شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین اظهار کرد: کاهش سن اعتیاد نیز به تفکیک سن و جنس و نقاط پرخطر در بحث فروش مواد می تواند در ارائه خدمات اجتماعی اثر بخش بوده تا در این نقاط با توجه به بازده زمانی بتوانیم بهتر امور را پیش ببریم.

 

افزایش 90 درصدی معتادان متجاهر

در ادامه بیژن خدایی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: طرح اجرای امنیت اجتماعی به طور مداوم در سراسر استان در حال انجام است و کشفیات خوبی در این زمینه داشتیم.

وی با توجه به دستگیری های اخیر در بحث مواد مخدر عنوان کرد: هزار و 170 نفر از ابتدای سالجاری تا دیروز دستگیر شده اند و در همین زمینه نسبت به سال پیش در بحث معتادین متجاهر بیش از نود درصد افزایش داشتیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به روستای عصمت آباد گفت: با توجه به اینکه امکان دایر کردن پاسگاه در این روستا وجود ندارد اما پیگیری ها و گشت های پلیس به طور ویژه در این نقطه وجود دارد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها