فرماندار مهریز :

مهریز علاوه بر قدمت تاریخی، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی برخوردار است

فرماندار مهریز ضمن بازدید از تفرجگاه چشمه غربالبیز، گفت: مهریز از شهرهای تاریخی استان یزد است که علاوه بر قدمت تاریخی بسیار ارزشمند، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی نیز برخوردار است.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریزبه نقل از خبرگزاری فارس، فرماندار مهریز به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، در حاشیه بازدید از تفرجگاه غربال بیز گفت: در راستای رفاه گردشگران و مردم مهریز از این تفرجگاه، توسعه فضای پذیرایی و ایجاد سفره‌خانه سنتی از نیازهای این مکان گردشگری است.
رضا زارع زاده بابیان این‌که در چند سال اخیر اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت تفرجگاه غربال بیز انجام‌شده است خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ، ایجاد سکو و آلاچیق، لوله‌گذاری، سنگ‌فرش شدن مسیر و نصب چراغ‌ از اقدامات سال‌های اخیر برای رونق هرچه بیشتر این منطقه گردشگری بوده است.
وی همچنین افزود: با توجه به تابستان در پیش رو و پر آب شدن این چشمه و به‌تبع آن استقبال پرشور گردشگران از این مکان باید خدمات رفاهی و امکانات بهداشتی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.
فرماندار مهریز تصریح کرد: مهریز از شهرهای تاریخی استان یزد است که علاوه بر قدمت تاریخی بسیار ارزشمند، از طبیعت بکر و بسیار زیبایی نیز برخوردار است و منطقه غربال بیز از دیرباز موردتوجه مردم نقاط مختلف استان و گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
گفتنی است؛ چشمه غربال بیز در کنار روستای مدوار در ۴ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد و علاوه بر طبیعت چشم‌نواز، قابلیت باستان‌شناسی نیز دارد و بر اساس آثاری که از این منطقه کشف‌شده است، قدمت آن به دوران اشکانیان برمی‌گردد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار