خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی از دانش آموز بسیجی امیر حسین رحمتی نفر اول مسابقات بین المللی دانش آموزان جهان اسلام به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۴۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ امیر حسین رحمتی نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام پیش از ظهر امروز مورد تفقد ویژه فرمانده سپاه نینوا قرار گرفت.

 این مراسم با قرائت این قاری بسیجی همراه بود و در ادامه رحمتی اشاره ای به رزومه قرآنی خود داشت.

در ادامه سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گفت :امیرحسین الگوی عملی برای جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: تربیت صحیح و لقمه حلال تاثیر خودش را خواهد گذاشت و امروز این هدایت صحیح افتخاری هم برای پدر و مادر و هم برای ایران اسلامی شده است.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: اگر جامعه ای به سمت قرآن و معارف قرآنی حرکت کند مصون خواهد ماند و دیگر کسی در ملاء عام گناه نخواهد کرد.

معروفی با توصیه به این قاری نوجوان گفت:در کنار قرائت به تفسیر و حفظ قرآن کریم بپردازید و با فراگرفتن کامل زبان انگلیسی برای هدایت بشری گام های موثری را بردارید.

وی در پایان رحمتی را به عنوان مشاور قرآنی خود معرفی و اعلان کرد:نه تنها سپاه و بسیج بلکه استان گلستان باید از وجود شما بهره مند شود زیرا وقتی مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته اید یعنی رضایت ولی خدا را کسب کرده اید.

گفتنی است در پایان این مراسم سردار معروفی با اهداء لوح تقدیر و هدیه نقدی این قاری بسیجی را مورد تفقد ویژه خود قرار دادند./

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها