مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بافق:

ماه رمضان ماه رحمت ومغفرت خداوند است

حجت الاسلام دهستانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه بافق افزود: آمریکایی های و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.
کد خبر: ۹۱۳۷۵۳۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق،حجت الاسلام دهستانی در جمع پایوران وسربازان گفت: پروردگار در قرآن کریم می فرماید: اگر روزه را بر شما واجب کرده‌ایم و شما را یک ماه از خوردن و آشامیدن منع نموده‌ایم، هدف ما قصد زحمت شما نیست بلکه با این امر و تکلیف، راحتی شما را در فردای قیامت می‌خواهیم و تشنگی و گرسنگی امروز پاداش روز قیامت را در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام دهستانی افزود:تمام افرادی که ماه مبارک رمضان را درک می کنند دو دسته هستند؛ یا آمرزیده می شوند و به خدا و امام زمان عج نزدیک می شوند یا اینکه ملعون اند و از رحمت خدا دورند پیامبر(ص) فرمود: مَنْ أَدْرَكَ شَهْرَ رَمَضَانَ فَلَمْ يُغْفَرْ لَهُ فَأَبْعَدَهُ اللَّهُ یعنی کسی که ماه رمضان را درک کرد و آمرزیده نشد، ملعون و از رحمت خدا دور است.

وی در ادامه به مسائل سیاسی اشاره ای داشت و گفت: ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت های منطقه است، خود آمریکایی ها هم می دانند در مسائل مربوط به غرب آسیا نمی توانند ایران را نادیده بگیرند.

حجت الاسلام دهستانی ادامه داد: سایه اندیشان باید باور کنند که آمریکایی های و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچ گاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بافق در پایان افزود: مقاومت و اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی است که علیه کشور راه انداخته اند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار