به همت بسیج اساتید استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی استان
مسئول بسیج اساتید استان اصفهان از ادامه طرح پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد برای کمک سیل‌زدگان خبر داد و گفت: دومین مرحله از کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال به استان خوزستان ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۹۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در دومین مرحله ارسال کمک‌های طرح پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان: پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان با طرح پیشنهادی بسیج اساتید کشور در تمامی دانشگاه‌های کشور تا اتمام آلام ناشی از سیل ابتدای سال جاری همچنان و با قدرت تمام ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از دانشگاهیان استان اصفهان که از مرتبه های علمی بالایی نیز برخوردارند گفت: در مرحله اول در پایان فروردین ماه جاری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ارسال کمک‌های غیرنقدی به ارزش بیش از ۱۰۰میلیون ریال به همراه یک تیم ده نفره کارشناس در امر مشاوره به استان خوزستان به مدت یک هفته اعزام شدند و امروز در مرحله دوم کمک‌های غیرنقدی این پویش به ارزش ریالی بیش از ۲۴۰میلیون ریال به استان خوزستان با همکاری بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ارسال خواهد شد.
باقری با توجه به شروع فصل گرما در مناطق سیل زده و نیاز به تامین کمک‌های دیگر از حضور جامعه دانشگاهیان استان اصفهان در این طرح تشکر نمود و ابراز داشت با توجه به استقبال دانشگاهیان و نیازهای احصا شده از مناطق مرحله سوم ارسال کمک‌ها و حضور اساتید فنی و مشاوره ای در صورت نیاز به فضل الهی بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که این حرکت ماندگار را درمابقی دانشگاه‌های استان گسترش دهیم، البته استادان حاضر در این پویش درخواست دیگری هم دارند و آن اینکه از نظرات علمی و فنی ایشان به نحو شایسته استفاده شود که در همین راستا اساتید بسیجی دانشگاه صنعتی اصفهان و اندیشکده علمی راهبردی آب نامه‌ای را به سران محترم سه قوه ارسال نموده‌اند. 
وی گفت: همچنین استادان اندیشکده علمی راهبردی شهر اسلامی این سازمان نیز در صدد ارائه طرح مورد نیاز برای کاهش آلام مردم غیور مناطق سیل زده در دوران بازسازی خواهند بود. و در اینجا اعلام خواهیم نمود که با تمام ظرفیت علمی در کنار سیل زدگان خواهیم بود .
 این مرحله با همیاری دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی دولت آباد نیک آباد گلپایگان. شهرضا و اصفهان و دانشگاه‌های غیردولتی جمع آوری شده بود.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

 

ادامه پویش ملی کسر حقوق دانشگاهیان در استان اصفهان

ارسال نظرات