مدرس جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که تبعات جنگ نظامی با ایران بسیار زیاد خواهد بود و هزینه سنگینی به آن‌ها تحمیل می‌کند؛ یکی از رئیس‌ جمهورهای آمریکا گفته بود که اگر می‌دانستیم عاقبت و تبعات این جنگ به نفع ما است، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردیم.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۸۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج  و به نقل از صاحب نیوز ، محمود معلمی مدرس جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب تأکید کردند که قدرت سیاسی و نظامی‌ آمریکایی‌ها روبه افول است، اظهار کرد: فقط قدرت اقتصادی آمریکا است که به کشورها زورگویی و فشار می‌آورد؛ با شرایط فعلی منطقه آمریکا توان نظامی برای حمله به ایران ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که تبعات جنگ نظامی با ایران بسیار زیاد خواهد بود و هزینه سنگینی به آن‌ها تحمیل می‌کند؛ یکی از رئیس‌جمهورهای آمریکا گفته بود که اگر می‌دانستیم عاقبت و تبعات این جنگ به نفع ما است، لحظه‌ای درنگ نمی‌کردیم.

وی افزود: دولت‌مردان آمریکایی هم به ترامپ هشدار می‌دهند که وارد فضای جنگ با ایران نشوند و این فضای جنگ علیه ایران کار دشمنان و برخی از عوامل آن‌ها در داخل کشور است؛ امروز توان آمریکا در حدی نیست که بتواند با جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ نظامی شود.

معلمی تأکید کرد: علاوه بر خلیج‌فارس، نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه در تیررس ما هستند و امکان جنگ علیه ایران وجود ندارد.

وی با توضیح اینکه متأسفانه دولت‌مردان امروز کشور بیشتر گرایش به غرب دارند، بیان کرد: ۱۵ کشور همسایه ایران است، غیر از دو کشور، دیگر کشورها می‌خواهند رابطه اقتصادی با ایران را فعال کنند اما به دلیل گرایش غربی برخی از مسئولان این رابطه‌ها فعال نمی‌شود که مشکلات کشور حل شود.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: مسئولان کشور رفع مشکلات را فقط با برجام، CFT و FATF میسر می‌دانند و برخی‌ها با عنوان جنگ مردم را می ترسانند تا به‌ نظام جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره با آمریکایی‌ها فشار وارد کنند.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان 

 

ارسال نظرات