خبرهای داغ:
قائم مقام كميته امداد استان قزوين گفت: كميته امداد آمادگي دارد با موسسات خيريه تعامل داشته باشد و اين تعامل در راستای افزايش خدمت رساني به نيازمندان است.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۶۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محبي در نشست با مديران موسسه خيريه ها بيان كرد: اصل اساسي در كار اين نهاد خدمت به نيازمندان برای ارتقای معیشت و زندگی مددجویان با محوریت حفظ عزت نفس و کاهش وابستگی آنها به کمک های دیگران است.


وي ادامه داد: كميته امداد آمادگي دارد تا با خيريه ها تعامل داشته باشد و اين تعامل در راستای افزايش خدمت رساني به نيازمندان است.


قائم مقام كميته امداد استان قزوين اضافه كرد: نگاه کمیته امداد به موسسات خیریه نگاه هم افزایی است در واقع همه ما بايد براي شناسایی ظرفيت هاي جديد مشاركت مردمي بكوشيم و نگاه و حركت ما بر مبناي جلب رضايت الهي در راه خدمت به نيازمندان باشد.


وي افزود: تعامل با موسسات خیریه برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان به منظور بهره مندی از فضای معنوی این ماه مبارک به عنوان ماه ضيافت الهي فرصت مغتنمي براي ارتقاي سطح كمي و كيفي خدمت به محرومان است.


محبي تصريح كرد: كميته امداد استان قزوين آمادگی دارد حتی به موسسات فاقد مجوز براي دریافت مجوز فعالیت، كمك كند تا بتوانند به صورت شایسته به كار خود ادامه دهند.


وي عنوان كرد: تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان ها جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی آنان امری ضروری است و درآمد حاصل از مشارکت خیران زمینه ارائه خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌ها را فراهم می کند.


قائم مقام كميته امداد استان قزوين با اشاره به اینکه کمیته امداد نهادی است که به دستور امام راحل برای کمک به نیازمندان تأسیس شده است، تأكيد كرد: به واسطه حمایت این نهاد از افراد نیازمند از خیلی از انحرافات و معضلات اجتماعی جلوگیری شده و این کمک بسیار بزرگی به جامعه است


کمیته امداد یک دستگاه حمایتی است که بنا بر رسالت خود بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند را در برنامه کاری خود دارد.


محبي با اشاره به اینکه کمیته امداد تعامل مثبت و سازنده‌ای با نهادهای اجتماعی و اقشار مختلف خواهد داشت، اظهارکرد: همکاری کمیته امداد و موسسات خیریه سبب بهره مندی تعداد بیشتری از نیازمندان جامعه از خدمات حمایتی می شود و این در سایه تعامل و تبادل اطلاعات بین کمیته امداد و موسسات خیریه ممکن است که منجر به ساماندهی خدمات رسانی به نیازمندان می شود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها