خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، به‌ عنوان یکی از بیمارستان‌های مهم استان اصفهان در منطقه شمالی این استان به دستگاه ام.آر.آی تجهیز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۶۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی از تجهیز بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، به‌عنوان یکی از بیمارستان‌های مهم استان اصفهان در منطقه شمالی این استان به دستگاه ام. آر. آی خبر داد و اظهار کرد: در جلسه‌ای که ظهر امروز با معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار شد، علیرضا یوسفی معاون پشتیبانی این دانشگاه قول داد که یکی از هفت دستگاه ام. آر. آی خریداری شده این دانشگاه به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر اختصاص می‌یابد.
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیمارستان گلدیس متخصص اعصاب و روان دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بیمارستان گلدیس شاهین شهر، تنها بیمارستان مجهز در شمال استان اصفهان در کنار کریدور شمال – جنوب کشور قرار دارد، لازم است به دستگاه ام. آی. آر نیز مجهز شود.
حاجی دلیگانی، بررسی مشکلات راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در دست احداث بیمارستان گلدیس را محور دیگر موضوع خود با معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان کرد و ادامه داد: این درمانگاه به تجهیزات برق‌رسانی، تأسیسات سرمایشی و آسان‌بر نیاز دارد که پیمان‌کار این طرح قول داده درمانگاه گلدیس را در فصل تابستان بهره‌برداری کند.
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری تأمین اعتبار لازم برای احداث بیمارستان ۹۶ تخت شهرستان برخوار نیز بیان کرد: پیمانکار این طرح از هفته آینده اعتبار لازم را به‌صورت اوراق دریافت خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها