خبرهای داغ:
رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: دو و میدانی‌کاران آذربایجان غربی 71 مدال از مسابقات مختلف کسب کردند.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۶۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

 حسین فهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با وجودی که در سال گذشته مشکلات اقتصادی در کشور گریبانگیر همه بود و عرصه ورزش هم از این وضعیت متاثر می‌شد، ولی با این همه موفقیت‌های زیادی را به دست آوردیم.

وی کسب 71 مدال از مسابقات مختلف منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این حجم از موفقیت در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود، از طرف دیگر نکته قابل توجه این است که بیشتر مدال‌ها توسط نونهالان و نوجوانان به دست آمده است.

تکمیل و بازسازی خانه پرتاب‌

وی به پروژه تکمیل و بازسازی خانه پرتاب‌های هیئت اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با پیگیری‌های مکرر مسئولین هیئت و مساعدت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح این پروژه با اعتبار 400 میلیون تومان را شاهد بودیم که در دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان کشور و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ما می‌توانیم میزبان خوبی برای اردوهای تیم ملی در بخش پرتاب‌ها باشیم.

فهیمی پیگیری‌های به عمل آمده و حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری مناقصه تارتان کردن پبست مجموعه ورزشی تختی را مورد اشاره قرار داد و گفت: اقدام در این زمینه یکی از آرزوهای دو و میدانی‌کاران به ویژه علاقه‌مندان استقامتی و نیمه استقامتی‌ بود.

رئیس هیئت دو ومیدانی آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان شهریور سال 1398 به بهره برداری برسد تا ورزشکاران از این پیست استفاده کرده و به جایگاه شایسته خود در این بخش از دو و میدانی دست یاببند.

کسب مدال ارزشمند برنز توسط سهند نوری نوجوان شایسته استان

رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی به کسب مدال ارزشمند برنز توسط سهند نوری نوجوان شایسته استان و عضو تیم ملی نوجوانان کشور از مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان آسیا که از 24 تا 26 اسفند ماه در هنگ کنگ برگزار شد اشاره کرد.

فهیمی اظهار کرد: این مدال به طور قطع نقطه آغاز کسب مدال‌های دیگری از دو و میدانی کاران استان خواهد بود.

وی از صادق موسوی و حمید هفت چشمه به خاطر مربی‌گری بسیار عالی و شبانه‌روزی در کسب این افتخار قدردانی کرد و گفت: با وجود چنین مربیان توانمندی در آینده نزدیک افتخارات دیگری در انتظار دو و میدانی استان می باشد.

وی از کمک‌ها و حمایت‌های مالی محمد اسکندری تقدیر و تشکر کرد و گفت: کسانی که از ورزشکاران حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورند در نشاط، سلامت و رشد جامعه نقش شایان توجهی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات