خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

میهمانی مددجویان قزوینی در حرم امام هشتم (ع)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا؛ جمعی از مددجویان تحت حمایت برای زیارت امام هشتم (ع) به مشهد مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۶۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمود مولایی در مراسم بدرقه مددجویان به مشهد مقدس بیان کرد: زیارت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از نعمت هایی الهی است که در دهه نخست ماه رمضان از ثواب والایی برخوردار است.


وی ادامه داد: کمیته امداد امام (ره) به طور مستمر برنامه اردوی زیارتی مشهد مقدس را در قالب های مختلف برگزار می کند تا مددجویان بتوانند از فیض این زیارت بهره مند شوند.


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: این دوره از اعزام مددجویان همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست از این رو 40 نفر از دختران مددجوی تحت حمایت برای زیارت امام هشتم (ع) به مشهد مقدس مشرف می شوند.


وی افزود: این اردوی زیارتی به دلیل قرار گرفتن در ایام ماه مبارک رمضان به صورت 13 روزه با احتساب مدت زمان رفت و برگشت منظور شده است تا با اقامت 10 روزه بتوانند از فیض روزه در کنار حرم امام رضا (ع) نیز بهره مند شوند.


حجت الاسلام مولایی عنوان کرد: در این اردوی زیارتی مددجویان علاوه بر برنامه های حضور در حرم رضوی، از برنامه های آموزش احکام، مسائل شرعی و دینی و مشاوره های فرهنگی اجتماعی نیز بهره مند می شوند.


وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق کد دستوری# 028*8877* در طرح اعزام مددجویان به اماکن زیارتی مشارکت کنند.


شایسته ذکر است که این گروه از مددجویان با استفاده از شبکه ریلی به مشهد مقدس سفر می کنند و برخی از آنها برای نخستین بار در این سفر معنوی حضور یافته اند.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها