خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت رزمنده دلیر شهید والامقام «علی سعد» از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول مراسمی در شهر امام این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۵۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دزفول، به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت پاسدار شهید «علی سعد» از شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول مراسمی در شهر امام این شهرستان برگزار می‌شود. این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان روز پنجشنبه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 شب آغاز می‌شود.

آئین بزرگداشت اربعین شهادت رزمنده دلیر مدافع حرم شهید «علی سعد» در حسینیه علامه سعد(ره) واقع در شهر امام دزفول برگزار می‌شود. در این برنامه آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون شهید و شهادت سخنانی ایراد می‌کند و احمد خلف‌زاده از مداحان اهل‌بیت عصمت طهارت(ع) و نیز مصطفی آل‌کثیر به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌پردازند.


به گزارش بسیج پیکر شهید مدافع حرم «علی سعد» در حادثه خان‌طومان پس از سال‌ها به زادگاهش شهرستان دزفول بازگشت. شهید علی سعد دی‌ماه 1394 به سوریه رفته که در تاریخ پنجم بهمن‌ماه همان سال در خان‌طومان به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید تاکنون مفقودالاثر بوده که شناسایی و به کشورمان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها