علیرضا کریمی کشتی گیر ارزشی کشور مدال طلای آسیایی خود را برای حمایت از زندانیان غیرعمد هدیه کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۳۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علیرضا کریمی کشتی‌گیر رشته آزاد جمهوری اسلامی ایران مدال طلایی مسابقات کشتی آسیایی بزرگسالان خود را در آئین گلریزان انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس به نفع خانواده زندانیان به فروش گذاشت.

کشتی گیر البرزی مدال طلای خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هدیه کرد

این مدال طلا در ابتدا به قیمیت 20 میلیون تومان توسط اعضای شورای شهر فردیس خریداری و سپس به خود کشتی گیر پس داده شد.در ادامه مقرر شد این مدال طلای با ارزش در برنامه گلریزان ستاد دیه استان بار دیگر به مزایده گذاشته شود.

علیرضا کریمی کشتی گیر تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ادامه این برنامه در جمع خبرنگاران گفت: این مدال مربوط به مسابقات آسیایی بزرگسالان 2017 بود که به میزبانی کشور هند برگزار شد.

این قهرمان کشتی بیان کرد: هدیه مدال به این برنامه به پیشنهاد خانواده ام بود و امیدوارم بتوانم تاثیر کوچیکی در این راستا داشته باشم. از اقدامی که انجام داده ام خوشحال هستم و سعی دارم بتوانم به کمک خداوند گرفتاری را نجات دهم چرا که معتقدم حق این افرادی که به دلیل مشکلات مالی در زندان هستند دوری از خانواده و تحمل رنج و سختی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی امام جمعه فردیس نیز در این آئین گفت: ماه مبارک رمضان ماه رعفت و بخشش خدا است و انجام این هزینه های مادی چندین برابر ثواب و اجری را دارد که در غیر ماه مبارک رمضان انجام می شود.

امام جمعه شهرستان فردیس بیان کرد: خانواده زندانیان نیازمند کمک هستند و اعلام همدردی با این قشر اقدامی خدا پسندانه است. بسیاری از افراد از نظر دارایی متمکن هستند اما در خیلی شرایط خداوند این توفیق را به آن ها نمی دهد که از کسی دستگیری بکنند.

به گفته وی قفل خانواده زندانیان با این کمک ها باز خواهد شد. امیدواریم بتوانیم در زندگی اقشار گرفتار گره گشا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها