بسته های افطاری ساده بین نیازمندان دلگانی توزیع شد

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 70 بسته و سبد مواد غذایی شامل برنج ، مرغ، روغن، پنیر، خیار سبز، گوجه و زولبیا و بامیه بین نیازمندان شهرستان دلگان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۲۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸

مجید شهلی بر یکی از جوانان بسیجی بلوچ و بانی اصلی این طرح خداپسندانه در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان بیان کرد: پیشنهاد جمع آوری بسته و سبد‌های افطار برای اولین بار قبل از ماه مبارک رمضان در یکی از گروه‌های شبکه‌های اجتماعی شهرستان دلگان مطرح شد.


مدیر«گروه مهربانی» جوانان بلوچ افزود: در دو روز اول ماه مبارک تنها چند بسته افطاری ساده که توسط جوانان بسیجی دلگان تهیه شده بود، بین نیازمندان و محلات حاشیه نشین شهر توزیع می‌شد.

شهلی بر گفت: در روز‌های بعد که خبر توزیع بسته‌های افطار در گروه‌ها و فضای مجازی منتشر شد، افراد بیشتری کمک کردند که بالطبع بسته‌های مواد غذایی بیشتری بین نیازمندان توزیع شد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۷۰ بسته و سبد مواد غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، پنیر، خیار سبز، گوجه و زولبیا و بامیه بین نیازمندان شهرستان دلگان توزیع شده است.

شهلی بر ادامه داد: درصدد هستیم تا این برنامه را تا پایان ماه مبارک رمضان انجام دهیم و در سایر محلات و روستا‌های شهرستان دلگان هم کار توزیع بسته‌های مواد غذایی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی بلوچ شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان که این اقدام خیرخواهانه را انجام می‌دهند زیر نظر هیچ نهاد و سازمانی نیستند.
ارسال نظرات