مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از لغو امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی در تاریخ چهار و هشت خرداد مصادف با ۱۸ و ۲۳ رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۴۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نادر جهان‌آرای امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه امتحانی دانش آموزان از قبل اعلام‌شده است اظهار کرد: برنامه امتحانی دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی کشور از ماه قبل تنظیم‌شده که با توجه به تأخیر یک‌روزه در شروع ماه رمضان با تغییراتی در تاریخ امتحانات مواجه هستیم.

وی با اشاره به لغو امتحانات در تاریخ چهار و هشت خردادماه گفت: به دلیل شب‌های لیالی قدر و برای رفاه حال دانش آموزان و خانواده‌ها، امتحانات دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی در تاریخ چهار و هشت خرداد مصادف با ۱۹ و  ۲۳ رمضان لغو‌ شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اذعان به اینکه تاریخ جدید امتحانات به دانش آموزان اعلام‌شده است بیان کرد: دانش آموزان می‌توانند برای آگاهی از تاریخ جدید امتحانات خود به مدارس، سایت اداره کل آموزش‌وپرورش و سایت سنجش آموزش پرورش مراجعه کنند.

جهان‌آرای با درخواست از دانش آموزان در رابطه با درس خواندن دقیق در ماه رمضان افزود: عده‌ای از دانش آموزان در ماه رمضان روزه گرفته و درس خواندن برای آن‌ها در این ماه مشکل است لذا از همه آن‌ها می‌خواهم در ساعات اولیه صبح به درس خواندن بپردازند چراکه دارای انرژی کافی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات