طرح ترویج فرهنگ سفره ساده معنوی ماه مبارک رمضان/ ۱۰۷۵ مبلغ به مناطق مختلف لرستان اعزام شد

معاون سازمان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: هزار و 75 مبلغ و مبلغه ایام ماه مبارک رمضان در لرستان حضور دارند.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام احمد غلامی در گفت و گو باخبرگزاری بسیج از لرستان اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان  براساس تشکیل کمیته برنامه‌ریزی و مدیریت اعزام روحانیون در سطح استان با مدیریت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و همه روسای ادارات تبلیغات و با عنایت به اینکه برای سیل اخیر ادارات ونهادهای مختلف برای اعزام اعلام آمادگی کردند به همین دلیل درصد رشد حضور مبلغین نسبت به سالهای مختلف بیشتر است.

 

 وی با اشاره به اینکه در دفتر تبلیغات اعزام مبلغین به 2 برابر رسیده که فقط 400 نفر از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اعزام می‌شوند افزود: برنامه ریزی شده که بیش از 1075 نفردر سطح استان اعزام وتوزیع  از دفتر تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه  و دفتر مراجع اعزام تقلید داشته باشیم. .

 

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: گروههای جهادی، اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت گسترده وفراگیرمبلغ درسطح استان با رویکرد عملیات مشترک ماه مبارک رمضان و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعزام کرده اند.

 

 وی با اشاره به اینکه 100 نفر از مبلغین در شهرستان پلدخترعلاوه بر روحانیونی که از مبانی دیگری حضور دارند اعزام تا پایان ماه مبارک حضور دارند، عنوان کرد: طی دو روز گذشته اعزام ها انجام شده است.

 

 غلامی با بیان اینکه تا این لحظه 1057 نفر برنامه ریزی اعزام و توزیع مبلغ ومبلغه را در سطح استان لرستان راداریم گفت: در این ماه گروههای تخصصی آموزشی برای کاهش آلام مردم، تقویت روحیه خود باوری، ایجاد نشاط وامید از طرف سازمان تبلیغات اسلامی دربین مردم سیل زده  حضور دارند.

 وی گفت: یکی از مباحث مهم در این ایام، جایگاه رمضان و نقش  آن در تقویت بنیه دینی مردم، روحیه ایثار، تحمل و بردباری و بیانیه گام دوم انقلاب است که در دستور کار روحانیون اعزامی قرارگرفته تا به آن بپردازند.

 

وی با اشاره به طرح ترویج فرهنگ سفره ساده معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: محافل تلاوت و تفسیر قرآن، سخنرانی و مسابقات مختلفی در طول ماه مبارک انجام می‌شود تا از این ایام بهره‌گیری هر چه بیشتر از معنویات و فضائل ائمه اظهار(ع) و مطالبات نظام مقدس جمهوری و رهبر معظم  انقلاب را داشته باشیم.

 

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان بابیان اینکه امسال نیز برنامه جزء خوانی قرآن کریم را به‌صورت زنده داریم تصریح کرد: با همکاری صداوسیما و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در خرم‌آباد و بروجرد این مراسم برگزار و هم‌زمان پخش می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار