فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر نیمه دوم امسال برگزار می‌شود گفت: در این راستا "فیلم سینمایی و سریال‌‌" در وصف شهدای استان بوشهر تولید می‌شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۹۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با بیان اینکه این کنگره برای دومین بار برگزار می‌شود اظهار داشت: کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر  پس از 14 سال برای دومین بار  نیمه دوم امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی، از تشکیل کمیته‌های تخصصی در بخش‌های مختلف این کنگره خبر داد و بیان کرد: در راستای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر کمیته‌هایی در 20 بخش تشکیل و  مسئولان این کمیته‌ها تعیین و معرفی شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر بکارگیری از توانمندی و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تصریح کرد: برای تولید آثار فرهنگی هنری ویژه این کنگره برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه مبارزه و مقاومت دارای جایگاه ویژه‌ای است خاطر نشان کرد: استان بوشهر یک استان خاص در مبارزه با  متجاوزان و دشمنان است چراکه با قدرت‌های بزرگ همچون آمریکا و انگلیس به صورت مستقیم وارد نبرد شده و این در حالی است که رزمندگان استان بوشهر در جنگ تحمیلی 8 ساله نقش مهم و موثری داشتند.

وی حماسه‌آفرینی رزمندگان استان بوشهر در مبارزه با متجاوزان در عرصه دریا و خشکی را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: این استان قدمت بیش از 5 قرن مبارزه با استعمار و استکبار در کارنامه خود دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم استان بوشهر را شجاع، حماسه‌آفرین و انقلابی نام بردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه برای برپایی کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر باید انقلابی حرکت کرد افزود: برای برپایی با شکوه این کنگره یک حرکت انقلابی، تصمیم و اقدام جهادی برای رضای شهدای والامقام و خداوند متعال نیاز است.

سردار رزمجو  با اشاره به برنامه‌ریزی برای تولید فیلم سینمایی و سریال‌هایی در وصف شهدای استان بوشهر تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی و یا سریال 10 قسمتی در حوزه ایثار و شهادت و تولید انواع برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی هنری در برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر مورد توجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات