خبرهای داغ:
مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

راه نجات انسان مانوس شدن با قرآن کریم است

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: راه نجات انسان از همه گرفتاری‌ها و مشکلات و به ویژه جوامع اسلامی مانوس شدن با قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

راه نجات انسان مانوس شدن با قرآن کریم استعلی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای خانه تکانی دل از گناهان و آلودگی‌ها است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان در سه بعد اهمیت دارد بعد اعتقادی و مادی و اجتماعی، افزود: اعتقادی از این روی که انسان در این ماه بیش از هر ماه دیگری با قرآن مأنوس می‌شود و عبادت و ذکرش با خدا زیاد می‌شود بنابراین دروغ نمی‌گوید و تهمت نمی‌زند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بعد دوم بعد مادی است که پیامبر اکرم(ص) فرمود روزه بگیرید تا سالم بمانید، افزود: بعد سوم بعد اجتماعی است انسان‌ها در این ماه با روزه گرفتن به یاد فقرا می‌افتند.

وی بیان داشت: ماه مبارک رمضان سفره پر خیر و برکتی است که برای ما بنده‌ها باز شده است و اینکه چگونه مسیر را پیدا کنیم، مسیر همان مسیر قرآن است و کسانی که از مسیر قرآن خارج می‌شوند مسیر باطل و غلط را می‌پیمایند.

مختاری‌معین ابراز داشت: راه نجات انسان از همه گرفتاری‌ها و مشکلات و به ویژه جوامع اسلامی مانوس شدن با قرآن کریم است.

با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت طلایی است برای اینکه ما خود را به قله کمال و معنویت برسانیم، افزود: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی به روی بندگان باز می‌شود و شیاطین به حسب روایت در غل و زنجیر به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: همانگونه که ما در ماه رمضان دنبال فضائل اخلاقی و دینی و قرآنی هستیم باید این فضائل بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا کند.

مختاری افزود: ماه مبارک رمضان ماه دعا و مناجات و ماهی است که در آن گناه معنا ندارد و قلب مومن سراسر دعا و مناجات تلاوت قرآن است.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای دگرگونی عالی‌ترین زمان برای از بین بردن کدورت‎ها و خصومت‌ها و ایجاد وحدت و صمیمیت در قلب‌های موحدین است و افطاری دادن بهترین راه برای ایجاد این صمیمیت و الفت است.

ارسال نظرات