خبرهای داغ:
نوجوان ۱۰ ساله، اهل یکی از روستاهای شهرستان نهاوند با قلب کوچک خود حماسه‌ای بزرگ خلق کرد و تمام پس انداز ۳ ساله‌ خود را به کودکان و نوجوانان سیل زده اهداء کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۴۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

نوجوان ۱۰ ساله روستایی پس‌انداز ۳ ساله‌ خود را به کودکان سیل‌زده اهداء کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، «امیرمحمد جهانیان» کودکی که با قلب کوچک خود حماسه‌ای بزرگ خلق کرد؛ این نوجوان ۱۰ ساله اهل روستای ظفرآباد کیان است که تمام پس انداز ۳ ساله‌ خود را در قلکی جمع‌آوری کرده بود تا با آن دوچرخه‌ بخرد  اما طی اتفاق سیل اخیر در مناطق مختلف تصمیم به اهدای آن به کودکان و نوجوانان سیل زده گرفت.

امیرمحمد جهانیان با ابراز خوشحالی از اقدام خود و ادای دین به کودکان هم‌نوع خود در پیامی به کودکان مناطق سیل زده گفت: ما دین خود را به شما اهدا کردیم و تا زمان رفع کامل مشکلات دوستانمان در این مناطق در کنار آنها خواهیم بود .

فرمانده سپاه نهاوند نیز در مراسمی با حضور در مدرسه و منزل این نوجوان قهرمان از زحمات معلمان و خانواده‌ ایشان تشکر و قدردانی کرد و قول اهدای یک دستگاه دوچرخه را به «امیرمحمد جهانیان» داد .

سرهنگ حسن مرادی گفت: امروزه آمده‌ایم تا از روح بزرگ این نوجوان تشکر کنیم زیرا این اقدامات و کارهای اخلاقی در تاریخ ماندگار خواهند شد و در نزد خداوند پاداشی بزرگ خواهد داشت.

وی ابراز داشت: نیاز امروز جامعه ما پرورش تفکری است که موجب شده این کار بزرگ از یک نوجوان سر بزند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات