هادی هادی نسب با بیان اینکه باید برای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت شهرستان اشکذر برنامه ریزی مدون و مشخص داشت بر جمع اوری آمار و اسناد شهدا در قالب بانک اطلاعاتی متمرکز و طبقه بندی شده تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۳۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار با سرپرست فرمانداری اشکذر میزبان رضایتمندی ارباب رجوع این سازمان در دستگاه‌های اجرایی و سامانه سامد استانداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: موفقیت نسبی که در این زمینه و در جامعه هدف یعنی جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا به دست آمده، به خاطر حضور مستمر مدیر و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در شهرستان‌ها و دیدار چهره به چهره با جامعه هدف بوده است.
احمد ابراهیمی حل مسائل و مشکلات ایثارگران را رویکرد این سازمان در مناطق مختلف استان دانست و افزود: در این راستا بازدید‌های مستمری در قالب طرح سپاس از جامعه هدف ایثارگری صورت گرفته و تداوم دارد.
وی به ساماندهی گلزار شهدا شهرستان اشکذر اشاره و ادامه داد: اعتبارات اختصاص داده شده به گلزار‌های شهدا شهرستان در سال‌های گذشته بسیار ناچیز بوده و باید تلاش کرد تا با همکاری مجموعه فرمانداری شهرستان این اعتبارات را افزایش داد تا هر چه زودتر شاهد اتمام آن باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رسیدگی به وضعیت سلامت جانبازان و افزایش تولیدات صداوسیما با محوریت برنامه‌های شهدا را از اولویت‌های این سازمان در سال جدید دانست.
ابراهیمی به راه اندازی سال گذشته نرم افزار جامع شهدا در استان اشاره و تاکید کرد: این نرم افزار در بازار در دسترس همگان قرار دارد و شایسته است دستگاه‌های دولتی ضمن استفاده از این نرم افزار جامع در ابتدای جلسات، به نحو شایسته‌ای آن را به مردم معرفی کنند.
سرپرست فرمانداری اشکذر بر ایجاد بانک اطلاعاتی متمرکز و طبقه بندی شده از آمار و اسناد شهدا شهرستان تاکید کرد.
هادی هادی نسب با بیان اینکه باید از ابتدای سال برای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت شهرستان برنامه ریزی مدون و مشخصی داشت افزود: در نظر گرفتن زمان و مکان مناسب برای برگزاری یادواره شهدا شهرستان و سرکشی به خانواده شهدا در قالب اکیپ‌های مشخص از جمله این برنامه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: جدیت در پیگیری برنامه حوزه ایثار و شهادت باید با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشد و مجموعه فرمانداری آمادگی دارد تا در جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات پیش رو این حوزه آماده و پاسخگو باشد.
سرپرست فرمانداری اشکذر به موضوع واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان اشاره و برگزاری جلسه مشترک با حضور دستگاه‌های ذیربط جهت رسیدگی هر چه زودتر به آن تاکید کرد.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات