موسسه فرهنگی معبر آسمانی نور با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان فراخوان جشنواره برترین یادواره شهدای استان زنجان را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی و معرفی چهره‌های موفق اجرایی یادواره‌ها، به اشتراک گذاشتن دستاوردها و آثار یادواره، ارج نهادن و تجلیل از خادمین برگزارکننده یادواره شهدا در شهرها و روستاها، استفاده از استعدادها، ظرفیت‌ها و معرفی ایده‌های خلاق و برتر ایثار و شهادت می باشد.

 

این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه‌ای و نمایشی)، هنرهای تجسمی و سنتی (فضاسازی، دکور، عکس، نقاشی، طراحی جلد، پوستر و خوشنویسی)، موسیقی و سرود(موسیقی باکلام، تواشیح، مدیحه‌سرایی و سرود) و فیلم (مستند، داستانی، نماهنگ، تیزر، فوتوکلیپ، موشن‌گرافیک و فیلم‌نامه) در نظر گرفته شده است.

 

فضای مجازی (اپلیکشن، وبلاگ و صفحات اجتماعی) از دیگر بخش‌های آن است و بخش ویژه نیز با موضوعات محرومیت‌زدایی و محور فعالیت شهدا پیش‌بینی شده است.

 

علاقه‌مندان می توانند آثار و مستندات خود را در قالب لوح فشرده تا۳۱خردادماه سال جاری به نشانی زنجان، وحیدیه، خیابان سوم شعبان، ۱۲ متری دوم غربی، پلاک ۷۱، کد پستی ۴۵۱۵۸۶۴۵۴۳ ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۲۴۱۳۱۸۵ تماس حاصل کنند.

 

گفتنی است این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مصدی و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان اجرا می شود.

 

 

ارسال نظرات