خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: چنانچه تفکر بسیجی در همه شئون نهادینه شود می‌توان ریشه بسیاری از مشکلات را خشکاند.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۳۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با اشاره به اینکه در روزهای پایانی هفته معلم قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: معلمی شغل انبیاست و تمام پیشرفت جامعه مرهون آموزش خوب این عزیزان است؛ از طرف دیگر باید بپذیریم که تفکر بسیجی و روحیه جهادی ریشه بسیاری از مشکلات را در جامعه می‌خشکاند.

وی با بیان اینکه کمتر شخصی وجود دارد که امام خمینی(ره) کتاب‌ها و سخنانش را کامل مورد تایید قرار دهد ولی شهید مطهری چنین است، اضافه کرد: نهال انقلاب ما به برکت خون این شهید بزرگ و هزاران شهید دیگر به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخسارهای آن در کل بلاد اسلام منتشر شده است و برهم‌زننده استکبار، جور، استعمار و تبعیض است.

این مسوول اظهار کرد: ما همه در سایه مکتب معلمان و روحانیت درس آموخته، ایمان و اعتقاد و راه و رسم مرادنگی را به همراه تخصص و التزام فرا گرفته‌ایم و این ادغام مسجد و مدرسه، تفکر بسیجی را به وجود آورده و رشد داده است.

سردار شهسواری تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب مادی نبود، بلکه یک انقلاب دینی است و شخصیت امام (ره) یک شخصیت بی‌بدیل بود و مردم با امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) پیوند و بیعت ابدی و راسخ دارند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: ما راه اصلاح را در اسلام یافته ایم و شاکله اصلی انقلاب برگرفته از اندیشه دینداری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات