انتقاد شدید نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از وضعیت حجاب:
نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: پوشش برخی بانوان در سطح شهر موجب شرمندگی می‌شود، تا جایی که وضعیت پوشیدگی لباس آقایان از آن‌ها بهتر است.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۹۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در جلسه تفسیر قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: انسان‌های باتقوا در بهشت، از امنیت و سلامت قطعی دائمی برخوردار هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بنا به آیات قرآن کریم کینه و کدورت در بهشت وجود ندارد عنوان داشت: اهالی بهشت هیچگاه دنبال عیب‌های یکدیگر نیستند.

آیت‌الله فلاحتی انجام واجبات و ترک محرمات را ویژگی اصلی انسان‌ها متقی دانست و تصریح کرد: حیرانی، سرگردانی و اضطراب ویژگی‌های اصلی دنیای مادی است.

وی با انتقاد از پوشش نامناسب برخی بانوان در سطح شهر خاطرنشان کرد: پوشش برخی بانوان در سطح شهر موجب شرمندگی می‌شود، تا جایی که وضعیت پوشیدگی لباس آقایان از آن‌ها بهتر است.

امام جمعه رشت دوری از حسادت و تلاش برای زندگی کردن بر مبنای اصول اسلامی را راهکاری برای داشتن زندگی سعادتمند دانست و افزود: توجه به مبانی اسلام و رعایت دستورات دینی سبب سعادتمند شدن انسان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات